אלו המענקים מהם ייהנו ילדי שדרות והמועצות בעוטף עזה

ראש מנהלת תקומה, משה אדרי ושר החינוך יואב קיש החליטו על העברת תקציב בסך של 114 מיליון ש״ח מתקציב מנהלת תקומה למשרד החינוך ולרשויות האזוריות בחבל התקומה כך שכל ילד ותלמיד בחבל יקבל תוספת של 5,500 ₪ מעבר לתקציב משרד החינוך

מנהלת תקומה ומשרד החינוך סיכמו על העברת תקציב על סך 114 מיליון ש״ח למשרד החינוך ולרשויות המקומיות בחבל התקומה לטובת ילדי ותלמידי חבל התקומה.

חבל תקומה כולל 45 יישובים במועצות האזוריות אשכול, חוף אשקלון, שדות נגב ושער הנגב, וכן את העיר שדרות

ראש מנהלת תקומה, משה אדרי ושר החינוך יואב קיש החליטו על העברת תקציב בסך של 114 מיליון ש״ח מתקציב מנהלת תקומה למשרד החינוך ולרשויות האזוריות בחבל התקומה כך שכל ילד ותלמיד בחבל יקבל תוספת של 5,500 ₪ מעבר לתקציב משרד החינוך וזאת לטובת מענה חינוכי ועד סיום תשפ”ד כולל חופשת הקיץ (31.8.2024).

התקציב המלא יועבר למשרד החינוך ויתחלק לשניים, כאשר חציו הראשון ינוהל על ידי מנהלי מחלקות חינוך ברשויות וחציו השני ינוהל על ידי משרד החינוך בשקיפות מלאה אל מול רשויות האם והרשויות הקולטות.

התקציב יאפשר תוכניות תוספתיות ומתן מענים העולים מאתגרי התקופה לרבות שעות הוראה, שעות טיפול, תגבור מערך היסעים, תשלום עבור פעילות הפגתית הצטיידות ייחודית וכיוצ”ב.

כל תוכנית רשותית שתוצג תכלול היבטים רגשיים-חברתיים בהיקף של לפחות 30%, תוך מתן מענה גם לשבים במהלך יוני-יולי. כלל התקציב מיועד למתן מענים עד סיום שנת תשפ”ד ואינו נוגע לתכנית האסטרטגית שתחל בשנת הלימודים תשפ”ה אשר לה יוקצו תקציבים נוספים.

◼️ לקבוצת חדשות שדרות בווטסאפ לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת חדשות מועצות אזוריות בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חינוך ואקדמיה  לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ליזה ללוצאשווילי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן