news08.net/ads.txt

אלו 27 המצטיינים מנס ציונה שזכו לאות הוקרה על פועלם המשמעותי

27 תלמידי תיכון ממצטיינים במעורבות חברתית, קיבלו אות הוקרה על פועלם המשמעותי במהלך השנה. התלמידים פעלו במהלך השנה האחרונה במסגרת התפתחות אישית ומעורבות חברתית המופעלת בכל התיכונים בעיר. מתוך כ-2000 תלמידי תיכון, כאמור רק 27 נבחרו בהמלצת הצוותים החינוכיים בבתי הספר, בשיתוף מחלקת הנוער ומנהלי מרכזי הלמידה. ואלו הם:

מקרית החינוך ע”ש בן גוריון: לי ים שכטמן, עומר ארז, נטע אשר, שרון אביב, לוטם סיטבון ועומר רז.
מקרית החינוך ע”ש גולדה מאיר: תומר קלנברג, איילה מלול, איל פיטל, טליה סבג, עמית פייבל, יאיר שולב.
מתיכון שיבולים – חינוך ולדורף: הראל מזרחי
מקריית החינוך ע”ש אליעזר בן יהודה: הדס קוטיקוב, נעם דגן, נועם פינגלבלט, קורל שיקלי, לביא ברוקס, רביד מנחם, אגם כהן, שחר אילון
מקריית החינוך פארק המדע: דולב גת, עמרי הפנר, לוין יואב, רון ירדן, תומר בן יהונתן, ניצן פרומין.

הטקס המרגש – אותו הנחתה בחן רב אירית ברוק, מנהלת תחום ההתנדבות בחינוך – התקיים באולם אשכול פיס ונפתח במופע מוזיקלי קצר בביצוע רביעיית סקסופונים של תלמידי הקונסרבטוריון העירוני בניהולו של ולדימיר כץ. לאחר מכן העניקו ראש העיר שמואל בוקסר ומנהלת אגף החינוך ריבה קליין יחד עם מנהלי בתי הספר ורכזי ההתנדבות תעודות ושי למצטיינים. “נס ציונה היא דוגמה ומופת לעשייה חברתית ולתרומה לקהילה. הוא פנה לתלמידים והודה להם על הובלה של התחום מתוך ערכים של ערבות הדדית”, אמר שמואל בוקסר שציין את חשיבות הדוגמה האישית שקיבלו הילדים מההורים בבית. מנהלת אגף החינוך ריבה קליין ברכה את התלמידים ואת רכזי המעורבות מבתי הספר – רון יונה מבן יהודה, שרית שטרצר מבן גוריון, שמעון בלמן משיבולים, הדס אבידן מגולדה, ומיקה רופמן מפארק המדע – על העבודה המאתגרת במהלך השנה בתמיכה, ליווי ועידוד התלמידים במציאת מסגרת התנדבות משמעותית המתאימה לצרכיהם”.

עומר רז, תלמיד בן גוריון ויוזם פרויקט “קרובים קרובים” לקרוב בן דורי בין בני נוער ובני הגיל השלישי אמר: “בזכות הפעילות נוצרו חיבורים מרגשים ששני הצדדים נתרמים מהם. 60 בני נוער הגיעו כדי להפיג בדידות של בני הגיל השלישי ולמדו מהמפגשים על תולדות העיר, לסרוג או לבשל מטעמים שלא הכירו. המיזם הזה הוכיח שלתת זה גם לקבל”. בתום טקס הענקת התעודות התקיימה הרצאה מעוררת השראה של האקטיביסט שגיא יניב על הערכים, מנהיגות ובחירה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן