news08.net/ads.txt

אלחואסה סיהם, מנהלת הסיעוד של מאוחדת בשגב שלום: “הגשמתי חלום להיות נציגת שינוי בחברה”

איך מרגישה אישה מנצחת? תשאלו את סיהם אלחאוסה, מנהלת הסיעוד במרפאת מאוחדת בשגב שלום – שלפני תשע שנים סיימה את לימודיה, נחשבת לפורצת דרך במגזר והשראה לנשים אחרות, מנהלת חיי משפחה למופת לצד קריירה מוצלחת

בגיל 33 סיהם אלחואסה יודעת שעשתה דבר ענק. סיהם בת ה-33, נשואה ואם לשלושה הינה אחות בקהילה – מנהלת הסיעוד במרפאת מאוחדת בשגב שלום, מקום מגוריה. היא אוחזת בתואר BSN בסיעוד, מהפקולטה למדעי הבריאות באוניברסיטת בן גוריון, אחות בקהילה בתשע השנים האחרונות, עובדת בקופת החולים מאוחדת מזה שש שנים. “הגשמתי חלום להיות נציגת שינוי בחברה”, היא אומרת. “אני מתרגשת כל יום מחדש, בכל תמיכה שאני נותנת, בכל טיפול, מכל ייעוץ ואם להודות, אני חשה הערכה רבה מצד המטופלים”.

מתי הבנת שבחרת במקצוע הנכון עבורך?

“אני יודעת שבחרתי במקצוע הנכון בכל פעם שאני מלווה אישה הרה, מושיטה לה יד, מלווה אותה מהשבועות המוקדמים בהריון ועד שהעובר יוצא לעולם בריא ושלם. סיפור מרגש חוויתי כאשר הגיעה לחדר האחות, אישה הרה בשבוע ה-39 שהתלוננה על כאבי ראש. טיפלתי בה ומיד הבנתי שמדובר ברעלת הריון. היא הופנתה למיון נשים, עברה ניתוח קיסרי וכך ניצלו גם האמא וגם העובר”.

איך התמודדת עם העבודה האינטנסיבית בתקופת הקורונה ומה השתנה מהעבודה שבשגרה?

“אני  מצליחה להתמודד בתקופה זו בזכות היותנו צוות מגובש במרפאה, תומכים אחד בשני. בוודאי שהפחד קיים, הרגשתי חששות ודאגות כלפי המשפחה שלי – כמו כולם, אבל הנהלת המרחב והמחוז איתנו בכל רגע, שומעים את החששות שלנו, מכוונים ותומכים בכל הדרכים בכדי שיהיה לנו בטוח ונוח. אנו נוקטים בכל אמצעי הזהירות ומעניקים טיפול מקסימלי למבוטחים שלנו ולרגע לא חשבתי שלא למלא את תפקידי ואחריותי האנושית. בתקופת הקורונה לא הפסקנו להעניק שירות מיטבי, והצלחנו להגיע לאוכלוסיות החלשות”.

אלו המלצות תרצי להעביר לציבור הקוראים?

“לדעתי זה רק עניין זמן, המגפה תיחלש עם הימים ולכן צריך להיות סבלניים, להישמע להנחיות והכי חשוב להיות אופטימיים כדי שביחד נוכל לעבור תקופה קשה זו”.

לסיכום, שנת 2020 הוכרזה כשנת האחים והאחיות במאוחדת. איזה מסר תרצי להעביר?

“עם התפרצות הקורונה עמדו האחיות בחזית המאבק בכדי לבלום את המגיפה, לסייע, לתמוך ולטפל. בזמן שכל העולם עצר, המשיכו האחיות להשאיר את משפחותיהן מאחוריהן ולצאת בכל בוקר עם כוח חדש ורצון עז להושיט יד ולתת מענה לאנשים שהיו זקוקים לנו. כולי גאווה – והיום יותר מכל יום אחר אני יודעת שבחרתי במקצוע הנכון! ואני מודה להורים שלי, לבעלי ולילדים שלי שחוו איתי וחווים איתי את קשיי היומיום”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן