אליאב זוהר הוא הכוכב הבא של ישראל: “עוד שנייה התעלפתי”

משפחת זוהר מביאה הרבה כבוד לקרית גת – לא רק בעולם הפוליטי (מצד מיקי) ולא רק בעולם הנדלן והיזמות (מצד ימית) אלא גם בתחום המוסיקה והיצירה המופלאה מצד היורש אליאב שזכה (שלישי) בגמר המיליון – והוא הכוכב הבא של ישראל.

שוב זוכה מקרית גת – עיר הכשרונות – אחרי נינט טייב ועדן אלנה, כעת אליאב זוהר הסופר מוכשר שנחשב לאורך העונה כפייבוריט על הציבור והשופטים – מביא כבוד לעיר הדרומית. במקום השני: נופיה ידידיה, במקום השלישי: מיטב שרמן ובמקום הרביעי ליבי פנקר. אין ספק שלכל אחת ואחד דרך ארוכה בעולם התרבות.

מיד לאחר הזכיה אמר אליאב: “עשיתי שירים מקוריים ולא האמנתי שאצליח להגיע עד לכאן, לגמר, עם חצי מהאלבום שלי. זה היה הדבר הכי מרגש שעברתי בחיים שלי, ממש.. בכיתי לא מעט שחצי מהעם שר את “מיכל”. לא עיכלתי את מה שקורה, עוד שניה התעלפתי. צריך לעבור דבר או שניים כדי לכתוב את רוב הדברים שעברתי ואפשר לשמוע על חלקם באלבון הבכורה שלי”.

האב הגאה, ח”כ מיקי זוהר: “אני לא חושב שיש אושר כזה להורה.. מגיל קטן אליאב ידע שזה מה שהוא אוהב לעשות. הלכתי איתו כמו אבא גרופי לאולפנים והוא עובד קשה, מאמין בעצמו וזה שיא האושר. אין במוסיקה שום דבר חוץ משמחה אהבה, אושר גדול לעם ישראל הערב הזה מאחד ואני שמח על כך”.

ח”כ זוהר הוסיף: “מוסיקה חוצה הכל, אין ימין שמאל ופוליטיקה, יש פה עם שנהנה ממוסיקה טובה, מאחל שבע”ה נמשיך ככה ונהנה ושיהיה רק טוב לעם ישראל”.

לאחר הדברים האלה שאמר ח”כ זוהר לבנו בשידור חי, פנה הזוכה הטרי לאביו ואמר בחיוך מבויש: “אבא, אני ממש אוהב אותך” .

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן