אליאור עמר: “אחרי שננצח – חברי המועצה המייצגים את חב”ד יהיו חלק משמעותי בקואליציה רחבה”

יו”ר האופוזיציה והמועמד לראשות העיר קרית מלאכי בהצהרה ברורה בנוגע לאנשי חב”ד בעיר | אלה חברי הרשימה בסיעת “צעירים פלוס” >>

המועמד לראשות העיר קרית מלאכי, יו”ר האופוזיציה אליאור עמר כתב בצאת יום הכיפורים לעוקביו ברשת החברתית: “כל מי שמכיר אותי יודע כמה אני אוהב אהבה גדולה ואמיתית את קהילת חב”ד, שמהווה חלק בלתי נפרד מהפסיפס הנהדר המרכיב את קריית מלאכי שלנו.

בעזרת ה’ אחרי שננצח את הבחירות חברי המועצה המייצגים את חב״ד יהיו חלק חשוב ומשמעותי מהקואליציה הרחבה שנבנה כדי לשרת את כל תושבי קריית מלאכי ולהביא לכולם את מה שמגיע להם בחינוך, בתרבות, בשירות לתושב ובשאר הנושאים הנוגעים לחיים עצמם”.

לפני החג, עם סגירת הרשימות והגשתן לועדת הבחירות, הכריז על הצטרפותו של בעלה של דודתו – דוד (בבי) אברהם – לרשימת “צעירים פלוס”. לפי עמר, מדובר ב”זקן השבט שיסגור את הרשימה המצויינת שלנו”.

עמר כתב: “בבי הוא איש אהוב ומכובד. הוא בן 61, תושב העיר מיום היוולדו, נשוי לסימה (גילוי נאות: דודה שלי), אב לארבעה וכבר עשרות שנים שהוא עוסק בתפקידי ניהול בחברות מזון. והכי חשוב: הוא אחד השחקנים האגדיים של הפועל קריית מלאכי בימי השיא שלה בשנות ה-80. לא סתם יש חלוצים שעד היום זוכרים היטב את התאקלים איתו כבלם שאי אפשר לעבור אותו… ההצטרפות של בבי אלינו סמלית מאוד עבורי כי הוא מסמל את הערכים שאיתם כל חברי הרשימה הנהדרת שלנו באים למערכת הבחירות הזאת: מתוך אהבה גדולה לקריית מלאכי שלנו, ומתוך רצון אמיתי וכנה לעשות טוב”.

עוד ברשימה של אליאור – צעירים ומוכשרים:

לידור צרויה, בן 30, יליד ותושב העיר, בן לאילן וגלית צרויה לבית אבו, שניהם מהמשפחות הוותיקות בקריית מלאכי, בעל תואר ראשון במשפטים ועורך דין במקצועו. לאורך השנים האחרונות היה חבר דירקטוריון הקרן לפיתוח (בהתנדבות), חבר בוועדות עירוניות ופעיל חברתי בעיר, ובעבר יזם בתחום התקשורת והטכנולוגיה.

איתמר ביטון, בן 29, נשוי לחן למשפחת וידאל ואבא לעדי, הדר ורפאל ומשתייך לקהילת חב”ד הצעירה. הוא שירת בצה”ל בחיל התקשוב בתפקיד טכנולוגי בסדיר ובשירות קבע, והגיע מהעיר פתח תקווה לפני כ-6 שנים. לאחר שירותו הצבאי הוא נכנס לעולם ההייטק וכיום משמש כראש צוות תוכנה בחברת מיליו (melio), אחת מחברות הסטארטאפ הצומחות בקצב המהיר ביותר בעולם ההייטק הישראלי, הקים את קבוצת “עיירת פיתוח”, בה חברים עשרות עובדים מתחום ההייטק המתגוררים בקריית מלאכי.

אדר שמואל, בת 24, היא בת לשתיים מהמשפחות שהן מאבני היסוד של קריית מלאכי: משפחת שמואל ומשפחת ג’ורי היקרות. היא סטודנטית שנה ב’ להוראת מתמטיקה במכללת גבעת וושינגטון, ואת שנה א’ שלה היא סיימה בהצטיינות יתרה.
כדתייה, אדר עשתה שירות לאומי מלא לאורך כשנתיים, והיום במקביל ללימודיה היא משמשת כמורה פרטית למתמטיקה, שם יעידו עשרות התלמידות והתלמידים שלה מהעיר על העבודה הנהדרת שהיא עושה. היא למדה בתיכון “דרכא” (וגם שם סיימה את הלימודים בהצטיינות) וכבר בשנותיה כנערה הייתה פעילה חברתית ואפילו כיכבה על במות המתנ”ס העירוני בשנותיו היפות, במחזמרים המושקעים שהופקו לאורך שנים (ואותם בע”ה נחזיר אחרי שננצח!).

אלה כהן-כביר, בת 36, מתגוררת בעיר 15 שנים, נשואה ליניב ואימא לאוריה, יהל וליאו. במשך שלוש שנים היא הייתה ראש השבט של תנועת “הצופים”, תקופה בה בזכות פעילותה ופעילות חבריה גדל מספר החברים בתנועה פי שתיים. היא גם פעילה חברתית וחברה בוועד ההורים של בתי הספר “דרכא” ו”אחוות אחים”. בעבודתה היא מנהלת צוות בחברת “אסם”, והכי חשוב: היא גם חברה אמיתית ושותפה שלי לפעילות הציבורית מזה שנים רבות.

שלי אזריאל, בת 39, נשואה לאושרי ואמא לנועם, עמית ואלה. היא בת למשפחת סוגז’ ומשפחת וקנין הענפה והמפוארת, מראשוני קריית מלאכי, ובעלת תואר ראשון BA בתעשייה וניהול. את שירותה הצבאי היא עשתה כמפקדת צוות מכ”מ יבשה בגזרת עזה, ומזה כ-16 שנים שהיא עובדת בתחום התכנון וניהול שרשרת אספקה בחברת “זרעים” הגלובלית, כאשר לצד עבודתה התובענית היא גם חברה בהנהגת ההורים של בתי הספר “אחוות אחים” ו”דרכא”.

◼️ לקבוצת החדשות בקריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה לחצו כאן 

צילום: פייסבוק-אליאור עמר

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן