אליאור עמר: מבקש תקציב למיגון מיידי של מוסדות החינוך בקרית מלאכי

ראש האופוזיציה והמועמד לראשות העיר אליאור עמר שיגר מכתב לראש העירייה בו דרש לכנס מיד ישיבה של מועצת העיר ולאשר תקציב למיגון כל מוסדות החינוך בעיר: “סכנה ברורה ומיידית לביטחונם ובטיחותם של ילדי העיר”

ראש האופוזיציה והמועמד לראשות העיר אליאור עמר שלח מכתב לראש העירייה אליהו זוהר בו דרש לכנס מיד ישיבה של מועצת העיר ולאשר תקציב למיגון כל מוסדות החינוך בעיר.

לדבר עמר, החיסרון במיגון במוסדות חינוך ברחבי העיר גרמה לכך שתלמידים רבים אינם מוגנים מפני ירי רקטות, ושיבשה את פעילותה הסדירה של מערכת החינוך בקריית מלאכי לאחר החזרה לשגרת לימודים. “המלחמה הקשה בה אנו מצויים חשפה מציאות עגומה, בה מוסדות חינוך רבים בקריית מלאכי, גנים ובתי ספר, אינם ממוגנים כלל או המיגון שישנו בהם, אינו מספק ו/או לא ניתן להגיע אליו בזמן”, כתב עמר במכתבו. “כפי שהוכח לאורך החודשים האחרונים וכן במבצעים צבאיים שהתרחשו בעבר, מציאות זאת מהווה סכנה ברורה ומיידית לביטחונם ובטיחותם של ילדי וילדות קריית מלאכי. בשבוע שעבר, עם הישמע אזעקה בעיר לאחר שבועות ארוכים ללא אזעקה, הורים הגיעו לאסוף את ילדיהם עקב החשש הטבעי מפני העובדה שאין בנמצא מיגון מתאים, או בחלק אחר מהמקרים התבקשו להגיע למוסדות חינוך על מנת לקחת את ילדיהם, וזאת נוכח חשש של הצוותים החינוכיים מפני אזעקה נוספת והקושי בהעדר מיגון מספק או אי הגעה אליו בזמן הקבוע לפי הוראות פיקוד העורף”.

לדברי עמר, “לעירייה אסור בשום אופן להשלים עם מציאות שכזאת. המלחמה הנוכחית ממחישה מידי יום את חשיבותם של אמצעי הגנה ומיגון, ועלינו כעירייה לפעול לאלתר וללא דיחוי על מנת למגן את מוסדות החינוך בצורה המיטבית והמקיפה ביותר האפשרית”, הוא כתב והוסיף כי “מדובר בפיקוח נפש ובשמירה על חיי אדם, פשוטו כמשמעו. אבקשך לכנס באופן דחוף את מועצת העיר, על מנת לקיים דיון ולהביא לאישור הקצאת תקציב מיוחד למיגון והתחלת עבודות מיידית למיגון כל מוסדות החינוך בעיר, למען ביטחון ילדינו”.

◼️ לקבוצת חדשות קריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן