news08.net/ads.txt

אלי אסקוזידו השוהה במילואים: “קורא לכל תושבי נחל שורק להגיע לבדיקות הקורונה בבית חנה ביסודות”

ראש מועצת נחל שורק, אלי אסקוזידו שוהה במילואים, אולם זה לא מונע ממנו לעבוד מסביב לשעון בכדי לייצר מקסימום פייט נגד נגיף הקורונה ביישובים עליהם הוא ממונה. נכון להיום (שני) תמונת המצב ביישובי המועצה עומדים על 7 מאומתים פעילים בסך הכל: אחד בבית חלקיה ושישה ביסודות. כל יתר היישובים ללא מאומתים פעילים. “כולנו שותפים בקטיעת שרשרת ההדבקה”, אומר ראש המועצה שקורא לכלל הציבור ובעיקר לילדים שאין להם תסמינים ועשויים בכל זאת להדביק בקורונה, להגיע למועדון בית חנה ביסודות בין השעות 14:00 עד 19:00, היום!

לדברי אסקוזידו, “הימצאותם של אותם ילדים ביננו מסוכנת ומסכנת את אנשי החינוך, המשפחות וכל מי שבא איתם במגע. דגימה אחת פשוטה תאתר את הנשאים ותקטע את שרשרת ההדבקה. בואו להיבדק ועזרו לנו לפתוח את מוסדות החינוך בכל היישובים – גם ביסודות המוגדרת יישוב אדום כרגע. הדגימה לא מחייבת בבידוד עד לקבלת התוצאה ומיועדת לנבדקים ללא תסמינים”. יצוין כי אין צורך בהפניה אלא רק בהצגת תעודת זהות.

בהזדמנות זו הודיע אסקוזידו על מרחב למידה חברתי שהוקם באישור פיקוד העורף ולפי תנאי התו הסגול ובו מחשבים, פינוקים, פינות ישיבה וקפה לטובת בני הנוער שמגיעים עם מסכות ואוזניות בכדי לאפשר למידה שקטה ולומדים באווירה חברתית, נעימה ומגבשת. פרטים בנושא ניתן לקבל בטל’ 053-3357444.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן