news08.net/ads.txt

אלפים בהפגנה הגדולה בכיכר רבין – “מנותקים נמאסתם”

יומיים לאחר שראש הממשלה נתניהו וששר האוצר כ”ץ הציגו את תוכנית הסיוע שלהם, הפגנת מחאה נגד המדיניות הכלכלית במשבר הקורונה יצאה הערב (מוצ”ש) לדרך בכיכר רבין בתל אביב. בהפגנה, שמארגניה טוענים כי היא א-פוליטית ולא תכלול פוליטיקאים, ינאמו בעלי עסקים, עצמאיים, שכירים, מובטלים, סטודנטים ונפגעים אחרים שטרם קיבלו את הסיוע הדרוש מהממשלה. במקביל, מתיחות בין מארגני המחאה שרוצים שאלפים יגיעו לכיכר לבין כוחות המשטרה שרוצים להכיל את האירוע אך גם למנוע סכנה בריאותית. 

 

אחד המפגינים נשא דברים על הבמה: ״אל תסתכלו עלינו, תראו אותנו. אל תשמעו, תקשיבו. כי אנחנו כאן. נישאר כאן ואם אנחנו לא נהיה כאן – גם אתם לא תהיו כאן. הערב לא יהיו נאומים פוליטיים. הערב תשמעו על הבמה הזו את זעקתו של העם עליו אתם מופקדים. העם כורע תחת נטל השגרה ומתפרק לחתיכות קטנות בחודשים האחרונים. זה העם שמשרת בצבא ומשלם מסים״.

ראש האופוזיציה, יאיר לפיד על ההפגנה בכיכר רבין: ממשלה של מנותקים, תביטו אל הכיכר, אל הגשרים, אל הצמתים. העם אומר את דברו, נכשלתם. לציבור מגיעה ממשלה שתעבוד עבורו. מנותקים נמאסתם”.

מאות שוטרים ושוטרות מאבטחים את האירוע, וברקע התיעודים האחרונים של מעצרים אלימים של אזרחים, במשטרה קוראים לכוחות בשטח להימנע מעימותים ככל הניתן ולוודא שהאכיפה תתבצע ברגישות, תוך שמירה על הסדר הציבורי. ההערכה היא שההפגנה תתקיים ותסתיים ללא אירועים מיוחדים, אך הנחיה הכללית במשטרה היא לנסות ולהכיל כמה שיותר את המפגינים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן