news08.net/ads.txt

אלפים השתתפו בטקס הזיכרון העירוני בבית העלמין הצבאי ברחובות

“מתייחדים עם זכר הנופלים”: בנוכחות אלפים בהם משפחות שכולות, חיילים ומפקדים במשטרה ובצבא, נפתח הטקס עם הישמע הצפירה ונערך במעמד ראש העיר רחמים מלול, השר לשירותי דת ח”כ מתן כהנא-נציג המשפחה בטקס, האלופה בצה”ל, תושבת רחובות אורלי מרקמן, ממלא מקום ראש העיר זהר בלום, חברי מועצה, ובהשתתפותם של משפחות שכולות, חיילים ומפקדים.

במהלך הטקס הונחו זרים על האנדרטה במקום, ראש העיר, רחמים מלול, הניח את זר עיריית רחובות. מלכה רון, אלמנתו של יהודה רון ז״ל, הדליקה את אבוקת הזיכרון, יצחק יערי, אביו של יאיר יערי ז״ל, אמר קדיש ובסיום הטקס עבר ראש העיר בין הקברים בבית העלמין ושוחח עם המשפחות השכולות.

השר לשירותי דת מתן כהנא: ״כאן, בין ברושים ומצבות, אלה האחים שלנו. אנחנו צריכים להיות ראויים לקורבן שהם הקריבו עבורנו. ביום הזה אנו מצדיעים לאלה אשר בזכותם אנחנו חיים את החלום״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן