news08.net/ads.txt

אלפים צפויים להשתתף במסע האופניים “רוכבים בעצמאות” במסלול סובב רחובות

עיריית רחובות והחברה העירונית באמצעות מחלקת הספורט, מזמינות את תושבי רחובות לאירוע הרכיבה המסורתי “רוכבים בעצמאות”, אירוע שהפך אבן שואבת לרוכבים מכל רחבי הארץ ומידי שנה משתתפים בו אלפי רוכבים בכל הגילאים. האירוע מתקיים זו השנה ה-37 בבוקר יום העצמאות. הכניסה חופשית אך ההשתתפות מותנית בהרשמה מראש. 

מסע האופניים “רוכבים בעצמאות” המסורתי של רחובות יוצא לדרך גם השנה במעמד ראש העיר רחמים מלול שיזניק את הרוכבים ובהשתתפות אלפי רוכבות ורוכבים מכל הגילאים. ההתכנסות תחל בשעה 8:00 בפארק המייסדים ותכלול חלוקת חולצות ממותגות לכל המשתתפים, פעילויות מגוונות, מתחם אופניים היתולי, מופע קפיצות של מיטב הרוכבים בארץ, השכרת אופניים וצילום מגנטים.

המופע יוזנק בשעה 9:00 במסלול “סובב רחובות” שיעבור בשכונות העיר הוותיקות והחדשות לאורך 11 ק”מ. לאחר ההזנקה ניתן יהיה להצטרף למסלול הרכיבה בנקודות הבאות :

  • צומת מכון ויצמן למדע (נווה יהודה, אחוזת הנשיא, רחובות המדע)
  • דרך מרדכי בשיסט – כניסה לנווה עמית (נווה עמית, גינות סביון)
  • צומת גד פיינשטיין / האלוף פרי (רחובות ההולנדית, אבן גבירול)
  • מתנ”ס קריית משה (שכונת קריית משה)
  • מרכז וייסגל (רחובות על הפארק, רחובות הצעירה, שכונת אפרים / סלע)
  • פארק גבעת האהבה (מרמורק, רחובות החדשה)

המשתתפים נדרשים להצטייד בקסדה ובנעליים סגורות כדי לקחת חלק במסע הרכיבה. במקום ניתן יהיה לשכור אופניים במחיר מסובסד של 50 שקלים במזומן (תמורת הפקדת תעודת זהות או רישיון נהיגה לביטחון), כמו כן, ניתן יהיה לרכוש קסדות במחיר של 20 ₪ (תשלום מזומן בלבד), אך כמות הקסדות שימכרו מוגבלת. ההשתתפות ברכיבה באופן העצמאי תתאפשר החל מגיל 9 בלבד, ובסיום יוענקו מדליות לכל המשתתפים. המסע צפוי להסתיים בין השעות 11:30 ל-12:00.

רחמים מלול, ראש העיר: “יום העצמאות הוא יום שבו אנו חוגגים את התרבות והספורט בעיר. מסע “רוכבים בעצמאות” הוא הזדמנות נהדרת להכיר את העיר, במסלול סובב עיר המשלב ישן וחדש בשכונות העיר החדשות והוותיקות. אני מזמין את כל תושבי העיר, לחוויה מיוחדת ובלתי נשכחת עם אלפי רוכבים המשלבת את אהבת הארץ דווקא ביום העצמאות יחד עם ספורט והנאה.”.

רועי שרעבי, ח”מ ומחזיק תיק הספורט: “גאווה גדולה לראות מדי שנה אלפי משפחות שיוצאות למסע רכיבה משותף במסגרת פעילות מחלקת הספורט בעיר. אני מודה לכל העוסקים במלאכה ומאחל לכל התושבים רכיבה מהנה!”

לדברי אייל פרנקל, מנכ”ל החברה העירונית: “מסע ‘רוכבים בעצמאות’ הפך לחלק אינטגרלי מחגיגות העצמאות בעיר רחובות, שמעלה על נס את התרבות והספורט בעיר. השקענו מחשבה רבה ביצירת אירוע בטיחותי ומהנה לכל המשפחה. חג עצמאות שמח!”

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן