אל-בר לסיעות הליברליות: “צריך להגיד את האמת, חלאס, בואו נתאחד”

חבר המועצה ד”ר אסף סטי אל-בר: “נתרגם את המחאה להשפעה על הפוליטיקה המקומית” * הגר משה קדם: “נאסוף את האנשים וניצור משהו עוצמתי שמשנה את המציאות פה”

תנועת ‘חוזה חדש רחובות’ ערכה כנס פעילים ראשון, בו הוצגו מטרות התנועה ונערך דיון ‘שולחן עגול’ לקבלת החלטות משותפת.

ראשי התנועה, ד”ר אסף סטי אל-בר והגר משה קדם

 קראו לאיחוד וריצה משותפת של הסיעות במחנה הליברלי ברחובות בבחירות הקרובות.

יו”ר התנועה, חבר מועצת העיר ד”ר אסף סטי אל-בר: “נכנסתי למועצת העיר בבחירות האחרונות, ונחשפתי לכוחות שיכולים להיות לפוליטיקה. לפני כחודשיים הכרתי את ‘חוזה חדש’ – תנועה שרותמת של כוחות המחאה לריצה לרשויות המקומיות, ומיד הבנתי שזה חייב להיות פה ברחובות. נתרגם את עצמת המחאה להשפעה על הפוליטיקה המקומית. “יש כל כך הרבה מצגי שווא, הכפשות ואפילו רמייה. חייבים להיאבק בזה. התפקיד שלנו זה לדאוג לשקיפות. זה לא תמיד נעים לצד השני שמנסה להסתיר, אבל הקמפיין שלנו הוא קמפיין של אמת. אנחנו לא רוצים קמפיין שלילי. אנחנו מאמינים ומאמינות בשקיפות, שצריך להכיר את האמת ושהיא תוביל את הבחירות האלה”.

 

לעמיתיו בסיעות המחנה הליברלי בעיר אמר אל-בר: “צריך אומץ להגיד זו האמת, חלאס, בואו נתאחד. צריך אנשים אמיצים בפוליטיקה, אנשים שלא מפחדים על הכיסא שלהם. לנו יש תשוקה לשנות, ליצור מציאות אחרת”.

הגר משה קדם ממובילי הסיעה: “הגעתי למחאה ממקום אמיתי של דאגה לילדים שלי ולמציאות במדינה הזו. אני מאמינה שהמחאה עושה עבודה מעולה, ורואה שיש סביבי אנשים נהדרים. אני מלאה בתקווה, ורוצה שניקח את הכוחות המעולים שלנו, נאסוף את האנשים וניצור משהו עוצמתי שמשנה את המציאות פה”.

‘חוזה חדש’ היא תנועה ארצית שקמה מתוך המחאה כדי לקדם וליישם נוכחות ליברלית ודמוקרטית במועצות הרשויות המקומיות ברחבי הארץ. חברי התנועה ברחובות הגיעו מקבוצות מחאה שונות: ‘בונות אלטרנטיבה’, מחאת החינוך, האקדמיה והנהגת המחאה המקומית. בתחילת השבוע פורסם מצע התנועה, שכולל את העקרונות הבאים:

  • דמוקרטיה: טיפוח צביון פלורליסטי של העיר על קהילותיה המגוונות, תוך מענה לצורכי כלל הציבור, כל ימות השבוע. נפעל לחיזוק הכוחות החיוביים של המחאה, נמשיך את מאבקנו למוסדות תרבות, קהילה והתכנסות לכלל הציבורים בימי חול ובשבת, איש ואישה על פי אמונתם.
  • חוסן קהילתי: עידוד וליווי יוזמות קהילתיות, גינות קהילתיות ופרוייקטים מקיימים, חיזוק רשת קהילות, חיזוק הקשר בין הרשות לתושבים.
  • שוויון מגדרי: פעולה לקידום זכויות נשים ובמאבק הנשים לשוויון ולייצוג הולם סביב שולחן קבלת ההחלטות בכל זירה. התנועה תפעל למניעת הדרת נשים.
  • חינוך: שמירה על מערכת חינוך ליברלית שפועלת באופן מעשי לחינוך לדמוקרטיה ולביצורה, צדק, שיוויון, זכויות אדם, מודעות מגדרית, תוך הקניית כלים לדור הצעיר לחיזוק הזהות האישית והחוסן הפנימי והחברתי. חיזוק תנועות נוער חילוניות, טיפול עומק בצורכיהם של ילדים וילדות עם מוגבלויות ויצירת מענים נוספים לנערים ונערות בסיכון ומניעת התנהגויות סיכון.
  • הקהילה הגאה: המשך חיזוק ותמיכה בקהילה הגאה ובמאבקנו המשותף למיגור האלימות הגואה בעיר ולשוויון זכויות.
  • מנהל תקין ומקצועי: נקפיד על ניקיון כפיים, מקצועיות, שקיפות ומעורבות התושבים בפיתוח העיר, תוך יצירת תרבות עבודה של שיפור מתמיד, תחקירים והפקת לקחים למחדלים בעיר.

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

צילום: אושרית ניצן | פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן