אם לא ייחתם הסכם שכר, תתקיים שביתה בתיכונים – ביום חמישי

שביתה בתיכונים! מועצת התלמידים והנוער הארצית קוראת לארגון המורים ומשרד האוצר: ״שבו לדבר!״

מועצת התלמידים והנוער הארצית קוראת לארגון המורים ומשרד האוצר: ״שבו לדבר!״

במידה והסכם שכר אשר יבטיח שקט במערכת החינוך לא יחתם עד יום רביעי הקרוב, ה -27.3 בשעה 20:00 – תלמידי התיכונים ישבתו ביום חמישי ולא יגיעו לבתי הספר.

כבר שנתיים שאין הסכם שכר חתום בין משרד האוצר לארגון המורים שבמהלכן תלמידי התיכונים סופגים פגיעה ממושכת של חוסר יציבות הנובעת מאי קבלת הציונים ומשוב מקדם על הלמידה שלהם, ביטול הטיולים, ביטול יציאה למסעות ישראלים ופולין אשר מעצבים את הדמות הישראלית, פגיעה בהכנות לבגרויות וחוסר שגרה במערכת.

תלמידי התיכונים הם אותו דור קורונה שישב ולמד דרך הזום, הדור שכבר ספג עיצומים בשנים הקודמות והדור שגדל ישירות בתוך המלחמה, ילדים מפונים, ילדים להורים במילואים, ילדים שראו זוועות ועכשיו גם צריכים להתמודד עם עיצומים.

אחת ממטרות מערכת החינוך היא ללמד לשיח מכבד ובוגר, תלמידי התיכונים מרגישים שבמשך שנים הם אלו שנפגעים דווקא בגלל שהמבוגרים לא מצליחים לקיים שיח כראוי ומייצרים שוב ושוב פתרונות ״פלסטר״ שרק דוחים את הפתרון ולא מביאים סוף לבלאגן.

ספיר מוספי יו״ר מועצת התלמידים והנוער הארצית נפגשה באופן אישי השבוע עם רן ארז ועם נציג משרד האוצר האחראי על ההסכם, המסקנות מהשיח עימם היו ״שבו לדבר!״, מדובר פה על פער שצריך לסגור על מנת להבטיח מערכת חינוך יציבה גם לתלמידים שהיום נמצאים בחטיבות והיסודים.

הנהגת ההורים הארצית רואה בחיוב את החלטת מועצת התלמידים הארצית לעשות מעשה, על מנת לזעוק את זעקתם של תלמידי ישראל בגין העוול הנגרם לתלמידי.ות העל-יסודי, בשל הסכסוך המתמשך בין ארגון המורים ומשרדי החינוך והאוצר (מהם מצופה לתפקד כמבוגרים האחראים).

כזכור, ישיבת ועדת החינוך של הכנסת שתכונס בחמישי הקרוב לדיון מיוחד בנושא – נקבעה בעקבות עמדתה הנחרצת של הנהגת ההורים בנושא ופנייתנו האישית ליו״ר ועדת החינוך של הכנסת, במטרה להושיב את כלל הגורמים הרלוונטים לדיון בעניין.

פעולת מועצת התלמידים ביום הזה מחזקת ונותנת משנה תוקף לפעולות הנהגת ההורים הארצית.

הנהגת ההורים הארצית תמשיך לפעול בכל הערוצים על מנת להביא לסיומה של הסאגה המופעלת כלפי התלמידים.ות, שחלקם.ן עומדים ערב גיוסם לצה״ל, שהפכו לשקופים במערכת החינוך ובמדינה שהם עתידה!

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חינוך ואקדמיה  לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן