news08.net/ads.txt

אמבולנס קהילתי ראשון של מד”א נחנך בגדרה; גמליאל: “חוזק הקהילה נמדד בהתנדבות הקהילה”

אמבולנס קהילתי חדש של מגן דוד אדום נחנך השבוע בטקס מיוחד בגדרה. האמבולנס שמיועד לשמש את תושבי המועצה המקומית ומצטרף לפרויקט מד”א המציב בערים ויישובים רבים בארץ אמבולנסים הפועלים מסביב לשעון ע”י מתנדבים, במטרה לקצר זמני ההגעה למטופלים ולהעניק טיפול רפואי מידי ככל הניתן.

האמבולנס הקהילתי, בשונה מאמבולנס מד”א רגיל מתופעל ע”י מתנדבי הארגון תושבי גדרה, חברי הגרעין התורני תנועת אורי ונמצא בביתם, מוכן להקפצה בכל עת ומהווה מכפיל כוח לצוות האמבולנס שפועל מנקודת ההזנקה של מד”א בגדרה ולכונני מד”א הרכובים על אופנועים המתגוררים בישוב וזאת על מנת שבעת חירום ניתן יהיה להעניק שירות מציל חיים באופן מהיר ויעיל עוד יותר.

“הרעיון העומד מאחורי הפרויקט הוא גיוס גרעינים התנדבותיים בשכונות ובערים, במטרה לאייש את האמבולנס מסביב לשעון ולקצר את זמן התגובה” מסביר דובלה שחור, רכז פרויקט האמבולנסים הקהילתיים במד”א “לראשונה בתולדותיה, מתחדשת גדרה באמבולנס קהילתי, אשר מכפיל כוח במתן מענה ראשוני כשהמטרה העיקרית העומדת לנגד עינינו היא קיצור זמני תגובה לקריאות חירום רפואית, תוך קידום המטופל לפינוי מהיר ככל הניתן לבית החולים הקרוב ביותר. האמבולנס כבר הספיק להציל חיים ולהעניק טיפול חירום בשטח לתושבים ואני גאה להיות חלק מהפרויקט החשוב הזה למען הקהילה”.

ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל: “חוזק הקהילה נמדד בהתנדבות הקהילה! השבוע חנכנו את האמבולנס הקהילתי הראשון של מד”א בגדרה שמתווסף לאמבולנס מד”א שפועל בישוב. האמבולנס החדש ישמש את תושבי היישוב, כחלק מפרויקט מד”א – אשר יוחזק אצל מתנדבי גדרה מסביב לשעון במטרה לקצר את זמני ההגעה למטופלים ולהעניק טיפול רפואי בזמן המהיר ביותר. תודה לכל השותפים בחניכת האמבולנס הקהילתי”.

זיו קליינברט, סגן מנהל מרחב איילון במד”א: “ארגון מגן דוד אדום חרט על דגלו להקטין ולצמצם את זמני התגובה. האמבולנס הקהילתי החדש שפועל בתוך היישוב מהווה אבן שואבת למתנדבים, דבר שללא ספק מחזק את הקהילה ומדמה את כל הטוב של מד”א – הן בקיצור זמן התגובה והן מצד ההתנדבות והנתינה של תושבי הקהילה ולמענה. אני מודה לראש המועצה מר יואל גמליאל על שיתוף הפעולה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן