news08.net/ads.txt

אמבר פרו – התאמת פתרונות נגישות

בעידן המודרני בו אנו חיים, תוחלת החיים של כולנו נמצאת במגמת עלייה, וכפועל יוצא מכך, אוכלוסיית הגיל השלישי גדלה בהתאם. בין אם מדובר בגיל השלישי ובין אם בנכות רפואית, אין ספק שכדי לשמו

ר על שגרת חיים ותפקוד תקין, עלינו לדאוג לפתרונות נגישות מתאימים, מוצרים אשר תוכלו למצוא אצל חברת אמבר פרו

(צילום: PIXABAY)

נגישות לנכים

התקופה המודרנית בה אנו חיים ובעיקר הודות לרפואה והטכנולוגיה המתקדמת, הביאה למציאות בה תוחלת החיים שלנו נמצאת במגמת עלייה, כשאוכלוסיית הגיל השלישי הולכת וגדלה בהתאמה. לצד העלייה בתוחלת החיים, מערכות הגוף של רבים מבני האוכלוסייה השלישית אינו מתפקד כמו בצעירותם ופעולות שגרתיות, כמו הליכה, התכופפות, התלבשות ועוד, הופכות לפעולות קשות ומאתגרות.

בנוסף על אוכלוסיית הגיל השלישי, ישנה אוכלוסייה לא מבוטלת נוספת, של בעלי נכויות שונות, המגבילות את תפקודם של הסובלים מהם ופוגעות באורח החיים התקין והאפשרות להתנהל באופן עצמאי. כך או כך, אין ספק שעלינו לתת מענה הולם לציבור גדול זה ולפעול לפתרונות נגישות איכותיים ויעילים.

אביזרי נגישות לנכים

העידן המודרני בכלל והטכנולוגי בפרט, דאג אמנם לעלייה ניכרת בתוחלת החיים, אך לא השאיר מאחור את נושא פתרונות הנגישות, כך שניתן למצוא כיום מגוון פתרונות מתקדמים ואיכותיים, שמטרתם לאפשר תפקוד שגרתי עצמאי ותקין, על אף המגבלות הגופניות הנובעות מהגיל המבוגר, או ממצב רפואי.

בין אביזרי הנגישות המתקדמים והפופולאריים, ניתן למצוא את הקלנועית, המהווה פתרון נוח ואפשרות להתנייד באופן פשוט ונוח, כמו גם מעלית ביתית, ובעיקר מעלון משטח, המאפשר תנאים אופטימליים לבעלי קשיי התניידות בבתים הפרטיים

 

מעלונים ביתיים

הנגשת המרחב הציבורי לנכים ובעלי מוגבלויות היא צעד חשוב והכרחי, אך עוד לפני כן, חשוב לדאוג עבורם להתאמת סביבת המגורים הקיימת. אם בעבר עלייה במדרגות הבניין, או המדרגות הביתיות היו עניין של מה בכך, הרי שכיום, המדרגות הפכו לבעיה המקשה על יכולת ההתניידות והעצמאות של בעל המוגבלות במרחב האישי שלו – הבית.

בכדי להתמודד עם תופעה זו ולאפשר לבעל המוגבלות להרגיש בנוח ולתפקד באופן אופטימלי גם במרחב האישי שלו, הומצא מעלון מדרגות לנכים, אשר נמצא גם בשימוש ביתי. כך, מעלון ביתי מתחלק לשני סוגים עיקריים – מעלון כסא ומעלון ללא פיר.

סוגי מעלונים ביתיים

מעלון כסא נחשב לפתרון טכנולוגי מתקדם, שנועד להתגבר על מכשול המדרגות, באמצעות כסא הנמצא על גבי מסילה שמחוברת לגרם המדרגות ובאמצעות מערכת חשמלית, כסא זה נע לאורך גרם המדרגות בקלות ובנוחות מקסימלית.

אם עוד בשלב הכניסה לבית עליכם יהיה לעלות במדרגות, הרי שתוכלו להשתמש במעלון ללא פיר. מעלון זה יכול להגיע עד לגובה של 4 מטרים במבנה פרטי ולגובה של 2 מטרים במבנים ציבוריים, כאשר המסילה האנכית מתחברת לקיר החיצוני וחוסכת את הצורך בניית פיר ייעודי.

אצלנו, בחברת אמבר פרו, תוכלו למצוא מגוון פתרונות נגישות לנכים, במטרה להבטיח איכות חיים ותפקוד שגרתי עצמאי, פשוט ונוח. אז אל תתנו למצבכם לפגוע באיכות החיים שלכם ופנו אלינו עוד היום.

למידע נוסף: אמבר פרו – מעליות ונגישות נכים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן