news08.net/ads.txt

אסון ברמלה: פועלים נפלו בפיר מעלית של בניין בבניה, הרוג במקום

אסון ברמלה: 2 פועלים נפלו בפיר מעלית של בניין בבניה ברמלה. פועל אחד נתפס בקומה ה16 ולדברי גורמי הרפואה מפונה במצב קל, הפועל השני נפל מ-18 קומות ומת במקום. לפי מד”א: בשעה 11:12 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב איילון על 2 פועלים שנפלו מגובה באתר בניה ברחוב התשעה ברמלה. חובשים ופראמדיקים של מד”א קובעים את מותו של גבר כבן 30 ומעניקים טיפול רפואי לגבר כבן 30 במצב קל שיפונה בדקות הקרובות לביה”ח.

איציק מישקובסקי חובש איחוד הצלה שהעניק טיפול ראשוני: “כשהגעתי למקום נמסר לנו כי הוא נפל מגובה רב (18 קומות) תוך כדי עבודתו באתר בניה. למרבה הצער נאלצו לקבוע את מותו בזירה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל”.

ממשטרת ישראל נמסר: “המשטרה פתחה בבדיקת נסיבות תאונת עבודה באתר בניה ברמלה, בה נפל אל מותו עובד המקום במוקד 100 התקבל לפני זמן קצר דיווח, בדבר תאונת עבודה ברמלה, במסגרתה עובד במקום נפל עפ”י החשד אל פיר מעלית, כאשר גורמי רפואה קבעו את מותו במקום. המשטרה פתחה בבדיקת הנסיבות ונציג משרד העבודה זומן למקום”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן