news08.net/ads.txt

אסון כבד: הובא למנוחות הפעוט מלוד שנשכח ברכב במודיעין עילית

ביום שני השבוע, הובא למנוחות הפעוט יהודה ורנר ז”ל, בן חצי שנה מלוד, שמוקדם יותר באותו יום נשכח ברכב אמו למשך כשלוש שעות. ההלוויה התקיימה בשעות הערב המאוחרות, בהר הזיתים בירושלים.

מהדיווחים בתקשורת עולה כי אם הפעוט הגיעה לבית עסק בעיר מודיעין עילית, בסמוך לשעה 10:00 ויצאה מהרכב מבלי שזכרה כי בנה הפעוט, נותר ברכב. רק כשלוש שעות מאוחר יותר היא נזכרה, רצה לרכב ואיתרה את בנה אך למרבה הצער, היה זה מאוחר והוא נמצא ללא דופק וללא נשימה.

“בכאב עצום ובדמעות רותחות אנחנו מודיעים על הסתלקותו למרומים של הילד הזך והטהור יהודה ורנר ז”ל” נכתב בהודעה שפורסמה מטעם קהילת רמת אשכול לוד. 

ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו מסר את תנחומיו למשפחה. “זהו אסון כבד למשפחה, לאוכלוסיית הגרעין התורני ולעיר לוד. הנחתי את גורמי הרווחה להעניק כל סיוע אפשרי למשפחה שאיבדה את היקר לה מכל. אנו מחבקים את המשפחה בכאב רב ומבקשים מהתקשורת להניח להם בשעה קשה זו” אמר רביבו וציין כי תקופת החופש הגדול מחייבת את כולנו לנקוט במשנה זהירות ולאמץ כללי בטיחות כדי למנוע אסונות ופגיעות בילדים. “אני קורא למדינה לקדם בכל קיץ מסע הסברה נרחב בנושא מניעת היפגעות של ילדים, וכן לחוקק חוק המחייב להתקין בכל רכב אמצעים אלקטרוניים למניעת שכחה של ילדים. בשלב ראשון הצעתי היום לשר התחבורה בצלאל סמוטריץ להתיר לשים את התינוקת מקדימה דבר שיצמצם את השכחה ומצב זה עדיף על החשש מהימצאות כרית אוויר מקדימה. שנשמע בע”ה בשורות טובות!”

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן