אסון נמנע בבאר יעקב: ילד נמצא משוטט מחוץ לגן

“אין שומרים בגני עירייה בבאר יעקב פרט לגן חב”ד”, זעמו ההורים, “הילד הצליח לצאת מהגן וממתחם הגנים לכיוון היציאה לכביש!!! אמא של הילדים מצאה אותו. מי יודע איך הסיפור הזה יכל להיגמר. איזה נס!”

אסון נמנע בבאר יעקב – הודות לתושבת העיר שהייתה מספיק עירנית להבחין במתרחש ומצאה בשעה 9 בבוקר, זמן קצר לאחר פתיחת שנת הלימודים תשפ”ד אתמול, את אחד מילדי העיר, כבן 4, כשהוא משוטט מחוץ לגן. מאחר ולא ידעה לאן הוא משתייך – היא פנתה אל קבוצות ווצאפ יישוביות וכתבה: “מי שמחפש את הבן שלו הוא נמצא כאן בגן ינשוף”.

הנושא כמובן עורר זעם רב בקרב הורים, שכן מדובר במחסור במאבטחים בגני הילדים בעיר ובוודאי בעת שבה אין ביטחון כלל במדינה.

“אין שומרים בגני עירייה בבאר יעקב פרט לגן חב”ד”, זעמו ההורים, “הילד הצליח לצאת מהגן וממתחם הגנים לכיוון היציאה לכביש!!! אמא של הילדים מצאה אותו. מי יודע איך הסיפור הזה יכל להיגמר. איזה נס!”.

ראש העיר ניסים גוזלן עודכן בפרשה אולם באף עדכון לא צוין עניין זה. להפך. “פתיחת בתי הספר היסודיים וגני הילדים הייתה מ-ע-ו-ל-ה!!! תודה לעובדי העירייה המסורים ולצוותי החינוך בעיר על העבודה המאומצת!”, נרשם בפייסבוק של באר יעקב.

ראש העיר ניסים גוזלן אף הוא לא התייחס לפרשה שיכולה הייתה להסעיר את כל היישוב לו היה קורה אסון: “באר יעקב זה חזון, באר יעקב זו תנופה ומעל הכל באר יעקב זה בית!! נמשיך להצעיד יחד את החינוך בעיר לגבהים חדשים, גם השמיים הם לא גבול בשבילנו. תודה על כל הפרגונים שלכם. אני מודה לסגניי, לצוותי העירייה וצוותי החינוך וכן להנהגות ההורים על העבודה המשותפת לטובת פתיחת שנה לא פחות ממצויינת!!!”, כתב.

◼️ לקבוצת החדשות בבאר יעקב לחצו כאן

צילום: תכתובת בקבוצת ווצאפ יישובית, צילום מסך

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן