news08.net/ads.txt

אסי בן חמו חשף: עיריית אילת סיימה את 2020 בעודף תקציבי בגובה של כמיליון ש”ח – לראשונה מזה שנים

עיריית אילת סיימה את שנת 2020 בעודף תקציבי: מועצת העיר בישיבתה האחרונה, אישרה את הדו”ח הכספי המבוקר של עיריית אילת לשנת 2020. לראשונה מזה שנים, סיימה העירייה את שנת 2020 בעודף תקציבי של כמיליון שקלים. הקרדיט, כך לפי העיריה, מגיע הודות לפעולה משותפת של כלל אגפי העירייה בהובלת מנכ”ל העירייה פיליפ אזרד וגזבר העירייה אסי בן חמו.

בישיבה המדוברת חשף גזבר העירייה אסי בן חמו את הדו”ח הכספי המבוקר לשנת 2020, במסגרתו רשמה העירייה עודף תקציבי בסך 980 אלף ₪. בשנה זו עמד תקציב העירייה על 574,300 מיליון ₪. עוד בשנה זו, השלימה העירייה את פירעון היתרה בחברה למימון אילת אשר הוקמה בשנת 2006 לטובת הנפקת אג”ח. בימים אלה פועל גזבר העירייה מול משרד הפנים לסיים את הסכם ההתייעלות לאחר שהושגו היעדים. גזבר העירייה ציין, כי המצב המאתגר באילת שכלל יותר ימים של סגרים ובידודים מאשר ימי עבודה תקינים, סגירה של כל בתי המלון ושיתוק של עיר שלמה הביא אותו להבין, כי חשוב לאזן את ההוצאות של העירייה למול ההכנסות במיוחד נוכח אי הוודאות ששרר. במסגרת זו יזם בשיתוף מנכ”ל העירייה פיליפ אזרד, מנהלי העירייה וצוות החשבים במינהל הכספים, תכנית להתאמת ההוצאות להכנסות בכל סעיפי התקציב. במקביל פעל הגזבר מול משרד הפנים ומשרד הכלכלה לקבלת שיפוי מלא בגין צמצום ההכנסות בארנונה מעסקים ובתי המלון.

לדברי בן חמו, “למרות השנה המאתגרת בפעולות משותפות של כלל המינהלים בעירייה ביחד עם מנכ”ל העירייה וצוות מינהל כספים סיימנו את שנת התקציב 2020 בעודף תקציבי של 980,000 ₪. נמשיך לפעול ולשמר מצב של עודף תקציבי גם בשנים הבאות”.

על רקע השלכות הקורונה גם שנת 2021 נרשמה כשנה מרוסנת, לאחריה אושר תקציב העירייה לשנת 2022 על סך 610 מיליון ₪. גזבר העירייה מציין, כי גם תקציב זה הינו אחראי, שקול ומאוזן, ומביא לידי ביטוי את השיקולים העירוניים לצד הענקת שירות איכותי לתושבים, חיזוק וטיפוח אוכלוסיות מוחלשות, חיזוק שירותי הרפואה והחינוך ושיפור איכות החיים של כולנו. לצד העודף התקציבי בשנת 2020 ממשיכה העירייה לפעול בהצלחה גם להקטנת עומס המלוות והגרעון המצטבר.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן