news08.net/ads.txt

מכבי שעריים מתחזקת; כפיר קירט: “בתקציב הקיים, נעמיד הגנת ברזל”

שמוליק חנין הגיע למכבי שעריים לפני כחודש, ובצוותא עם הנהלת שעריים, ניתן לראות את השינוי המיוחל. השערוקים החתימו סוללת שחקנים, ביניהם – אסף חקאק, רביד אשר, דן גרוס,חן עוזרי, והיד עוד נטויה.

לצד חנין, יעמוד בן קפלן שמצטרף לצוות המקצועי כמאמן נוסף למאמן הראשי . בן אימן במחלקת הנוער המפוארת של מכבי ת”א בקבוצות הנערים במשך החמש שנים האחרונות כמאמן כדורגל.

מבחינת הסגל, ההחתמה המרעישה הגיעה מהחלק האחורי בעקבות החתמתו של אסף חקאק בן ה-31. חקאק נחשב לשם החם על המדף בליגה א’. הוא כאמור חוזר לקבוצה לקדנציה שנייה כאשר שלוש שנים לפניכן הבלם היה חלק בעליית הליגה של נס ציונה, והחליט באותם ימים להישאר בליגה א’ במדי מכבי שעריים. כפיר קירט: “בתקציב הקיים, נעמיד הגנת ברזל. המטרה שלנו בראש ובראשונה לשמור על המועדון כלכלית, שלא יהיה כאן חובות כמו שהשאירו כאן בעבר. הצלחנו להחתים את הבלם בין הטובים בליגה”.

מלבד חקאק, שעריים התחזקה במספר שחקנים נוספים לפני תחילת האימונים הרשמי. לעומת שאר הקבוצות, השערוקים מציגים שחקנים צעירים ורעבים בתקציב שפוי, לאחר שבשנים עברו, הקבוצה חוותה קריסה כלכלית לאור התנהלות לא נכונה.

רשימת השחקנים שחתמו בקבוצה: החלוץ דניאל בלומנפל, הבלם הצעיר והמוכשר בר גלילי, השוער חן עוזרי, המגן ניזאר אבו קטיפיאן, המגן השמאלי, רביד אשר והקשר אורי טיטואני.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן