אסקפיזם בימי מלחמה: מופע הפלייבק של מרכז יה”ל אשדוד

מטרת הפעילות הינה לאפשר לקהל ונטילציה דרך שיתוף בסיפורים שמעסיקים אותו ובנוסף לראות זוויות שונות של הסיפור בצורה רגישה, אמפתית ויצירתית.

צוות הפלייבק של מרכז יה”ל אשדוד, המשתייך לעמותת איכות בשיקום מתנדב בתקופת המלחמה מדי שבוע ומעביר פעילות חוויתית, אסקפיזם בתקופה מורכבת לאוכלוסיות שונות, ביניהן משפחות מפונים, חיילים, קשישים במרכזי יום, בתי אבות ועוד.

משתתפי מופע הפלייבק הגיעו למרכז היום לקשיש בית שאול באשדוד והופיעו בפני הקשישים ובני משפחותיהם.

מופע הפלייבק הינו הצגה שבנויה על סיפורים שמגיעים מהקהל.השחקניות בתיאטרון פלייבק ממחיזות את הסיפורים דרך משחק, אימפרוביזציה, מוזיקה ותנועה.

מטרת הפעילות הינה לאפשר לקהל ונטילציה דרך שיתוף בסיפורים שמעסיקים אותו ובנוסף לראות זוויות שונות של הסיפור בצורה רגישה, אמפתית ויצירתית. במהלך המופע נוצר קשר בין הקהל לשחקניות ונוצרת אווירה אנושית מכילה וחמה. הערך המוסף של פעילות צוות הפלייבק הוא ביכולתו לחזק את החוסן הנפשי בימים אלה.

ההרגשה של כל אדם מושפעת מהחוויות או הרגעים בהם הם מתמקדים והמטרה היא לחפש ולנצור אירועים חיוביים כאשר ברוח התקופה המופע עסק בסיפורי גבורה, ניסים ואור.

בסיום הפעילות הקשישים שיתפו: “מופע הפלייבק העלה חיוך אחרי זמן רב בתקופה זו  והחוויה של השיתוף בסיפורים העצימה את החוויה של הביחד”.

עמותת איכות בשיקום מפעילה 4 מרכזי משפחות יה”ל בראשל”צ, חדרה, כפר סבא ואשדוד ושלוחות נוספות ברחבי הארץ.  המרכזים ממומנים ומפוקחים על ידי משרד הבריאות.

◼️ לקבוצת חדשות אשדוד בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: מרכזי יה"ל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן