news08.net/ads.txt

אפליקציה חינמית לקהל הרחב הנמצא בבתים – לתזונה נכונה במציאות החדשה

אוכל-לעבודה-וביס

בארגון ‘חלי ממן’ רצו לסייע ליושבים בבית ומציעים את אפליקציה של ‘חלי ממן’- קבוצות תמיכה לאורח חיים בריא, שתזכיר לכם לראשונה איך לאכול מסודר, מה ומתי?. האפליקציה מוצעת לקהל הרחב – ללא תשלום.

אוכל-לעבודה-וביס

המטרה של האפליקציה היא להעניק הרגלי אכילה חדשים, לניהול אורח חיים בריא ומסודר לאנשים שעוברים תהליכי שינוי בחיים/ירידה במשקל, על ידי תזכורות אישיות כל 3 שעות ומאפשרת לכם לבחור בכל יום תפריט מגוון ועשיר של תפריטים בריאים.

אוכל הוא חלק בלתי נפרד מהחיים ואם לא נקפיד לאכול כל 3 שעות, אנו עלולים לחוש ברע. לפעמיים בשגרה יומיומית –  אנו שוכחים ‘לאכול’ או נמאס לנו מהתפריט הקבוע. עם האפליקציה התפריט לא יהיה יותר משעמם והשינוי יורגש במיידי. האפליקציה של חלי ממן, מותאמת אישית לכל אדם, בשלב ההורדה על ידי הכנסת נתונים ההורדה להזין את הנתונים האישים- גיל, מין, משקל והשעות בהן תרצה לאכול את 6 הארוחות ומשם הדרך תהיה פשוטה יותר עבורכם ותעזור לכם לעשות את השינוי התזונתי באופן ידידותי וזמין יותר.

האפליקציה מזכירה לכם בכל שלוש שעות לאכול על ידי התרעה קולית וכתובה. במסגרת ההתאמה האישית תידרש להזין בכל אחת משש הארוחות במהלך היום תפריט ארוחה מגוון לפי אבות מזון: למשל בארוחת הבוקר ניתן לבחור בין מנות פחמימות לצד חלבונים לפי מידות מדודות למשקלך וכך, גם בשאר הארוחות של היום. בנוסף, באפליקציה תכנים נוספים כגון: “מד מים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן