אשדוד: מעונות היום של החברה העירונית ייפתחו מחר

להלן ההודעה המלאה אודות עדכונים והחלטות שהתקבלו לפני זמן קצר באשדוד

להלן ההודעה המלאה אודות עדכונים והחלטות שהתקבלו לפני זמן קצר באשדוד

1. ביטחון –

היום בצהריים הופעלה אזעקה בשני אזורי התרעה בעיר, כאשר 2 רקטות נפלו בשטחים פתוחים. צוותי העירייה וכוחות הביטחון ממשיכים לשמור על היערכות וכוננות גבוהות, מפני איומים והתרעות. חשוב להזכיר את העובדה שאנו נמצאים במלחמה ולכן יש לשמור על כללי ההתגוננות של פיקוד העורף ולא להיכנס לשאננות.

בימים האחרונים מתרבות התלונות על חסימות נתיבי נסיעה ברחבי העיר באמצעות כלי רכב שחונים בצורה לא חוקית באופן שחוסם צירי נסיעה, מפריעים למשתמשי הדרך ומקשים על הגעת כוחות הביטחון באירועי חירום. בימים הקרובים יתבצע מבצע אכיפה כנגד בעלי רכבים שחונים באופן לא חוקי, תחילה בפעולות הסברה, ובמידת הצורך במתן דוחות.

2. חינוך –
לצד המשך הלמידה הפרונטלית של כיתות י״א וי״ב, החל ממחר תורחב הלמידה לתלמידי כיתות י׳ ובהמשך השבוע יצטרפו גם כיתות שכבת ט’. הלימודים יתקיימו בקרבת מרחב מוגן, ותלמידים החוששים להגיע לבית הספר יוכלו להמשיך ללמוד בזום.

במקביל, מחר ייפתחו 9 מעונות יום של החברה העירונית, בתוך מרחבים מוגנים. הודעה פרטנית נמסרת להורים על ידי צוותי המעונות.

3. חוסן –
החברה העירונית לתרבות הפנאי ממשיכה בפעילויות הפגה במקלטים ובפעילויות האון ליין באתר החברה, לצד חלוקת ערכות משחק לוועדי בתים.

◼️ אשדוד בווטסאפ לחצו כאן

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן