news08.net/ads.txt

אשדוד: נהג מונית פוצה במאות אלפי שקלים

נהג מונית מאשדוד, בן 63, שנפצע באורח קל בתאונת דרכים במהלך עבודתו, זכה לאחרונה לפיצויים בסכום כולל של כ-170 אלף שקלים
נהג מונית מאשדוד, בן 63, שנפצע באורח קל בתאונת דרכים במהלך עבודתו, זכה לאחרונה לפיצויים בסכום כולל של כ-170 אלף שקלים. 
תאונת הדרכים אירעה בשנה שעברה, באחד מהצירים הראשיים בעיר אשדוד. רכב, שחתך את המונית מימין, גרם לנהג המונית לבלום בפתאומיות. כתוצאה מהבלימה, משאית שנסעה מאחור, במהירות המוערכת בכ-60 קמ”ש, התנגשה בחלקה האחורי של המונית. כתוצאה מההתנגשות, הוטח הנהג קדימה בעוצמה, ונפגע בגבו ובכתפו באורח קל. שני נוסעים נוספים, שהיו עימו במונית, יצאו ללא פגע.
ממקום התאונה פנה הנהג באופן עצמאי למרכז הרפואי ‘אסותא’ באשדוד, כשהוא מלין על כאבים בגב התחתון ובכתפו השמאלית. לאחר שעבר סדרת בדיקות, הוא שוחרר לביתו עם המלצות ליטול משככי כאבים במידת הצורך. במקרה של החמרה בכאבים, הומלץ לו לפנות לקופת החולים לצורך קבלת טיפולי פיזיותרפיה.
מייד לאחר מכן פנה נהג המונית לעורכי הדין דביר שמעיה ומיכאל מירל, ממשרד עורכי הדין שמעיה-מירל באשדוד, שהגישו בשמו תביעה למוסד לביטוח לאומי (המל”ל) להכיר בו כנפגע עבודה ולקבוע לו אחוזי נכות.
בתביעה נטען, כי מאז התאונה סובל הנהג מכאבים בגב התחתון ובכתף השמאלית וכן ממגבלה בתנועות ידו. לדברי עורכי הדין שמעיה ומירל, הנהג אמנם שב לעבודתו במונית, אך בשל הפגיעה הוא עובד לסירוגין רק מספר שעות ביום, שכן הוא אינו יכול לשבת זמן ממושך.
לאחרונה, קיבל המל”ל את תביעת הנהג והכיר במקרה כתאונת עבודה. ועדה רפואית, שבדקה את הנהג מטעם המל”ל, קבעה כי הוא סובל מנכות צמיתה, ועקב ההכרה, הוא פוצה בסכום חד פעמי של כ-68 אלף שקלים.
גם המו”מ המהיר, שניהלו עורכי הדין שמעיה ומירל, מול חברת הביטוח, שביטחה את המונית בביטוח חובה, נשא פרי, ובסיומו זכה הנהג בפיצוי נוסף בסכום של כ-97 אלף שקלים.

◼️ חדש! לקבוצת ווטסאפ חדשות 08-משפט ופלילים >> לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת ווטסאפ חדשות 08-חדשות מהארץ >> לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת החדשות באשדוד לחצו כאן

צילום: FREEPIK | אבי רוקח

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן