news08.net/ads.txt

אשדוד: פעוט ננעל ברכב

לפי ארגון ידידים, בשעה 7:30, התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות פעוט כבן שנתיים, שננעל ברכב לעיני אמו, סבו וסבתו

אירוע חריג התרחש הבוקר (שני) ברחוב יהושפט באשדוד.

לפי ארגון ידידים, בשעה 7:30, התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות פעוט כבן שנתיים, שננעל ברכב לעיני אמו, סבו וסבתו.

אלעד מאיר – מנהל מחוז דרום

, ענה לשיחה, הזעיק מתנדבים ונשאר עם האם על הקו עד לסיום החילוץ. ג’רמי ברדוגו – אחראי מתנדבים סניף אשדוד, יחד עם משה אושרי ושוקי שפירא, מתנדבי הסניף, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו המתנדבים את הפעוט בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

לדברי משה אושרי: ״בדרכי לגן של הבן שלי, קיבלתי קריאת חירום. שיניתי כיוון ומיד נסעתי למקום. כשהגעתי, חברו אליי המתנדבים נוספים והתחלנו בפעולות חילוץ מהירות. בעבודת צוות מושלמת, חילצנו את הפעוט בשלום והשבנו אותו לידי אמו הנסערת. האמא הודתה לנו מאוד והתרגשה ממהירות ההגעה והחילוץ. סיפוק אדיר לפתוח יום בסיוע כזה”.

ג’רמי ברדוגו, מוסיף: “איזה כיף לראות את הפעילות של המתנדבים והזמינות שלהם בכל רגע נתון. אני שמח שהחילוץ היה מהיר ומקצועי. לאחר החילוץ, אב הפעוט יצר איתי קשר. הרגעתי אותו שהילד חולץ בשלום וגם אשתו נרגעת מהסיטואציה. הוא הודה לנו ממרחק אבל הרגשתי את רחשי הלב”.

בידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את מפתח הרכב • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

◼️ חדש! לקבוצת החדשות באשדוד לחצו כאן

צילום: ידידים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן