news08.net/ads.txt

אתגר טיפוס החרמון יפתח את עונת הקיץ

עונת הקיץ באתר החרמון תפתח ב’אתגר החרמון’ מרוץ טיפוס ייחודי לחובבי ריצות האקסטרים, שיכבשו את פסגת ההר הגבוה במדינה ברום 2040 מ’ מעל פני הים, אחד מאירועיי הקונספט החשובים של חברת מרתון ישראל, לראשונה ייהנו הרצים ממתחם קמפינג באתר | הכניסה לאתר החרמון בקיץ והסיורים ללא תשלום, בהרשמה באתר, השימוש במתקנים ובאטרקציות בתשלום

עונת הקיץ באתר החרמון תפתח ב’אתגר החרמון’ מרוץ טיפוס ייחודי לחובבי ריצות האקסטרים, שיכבשו את פסגת ההר הגבוה במדינה ברום 2040 מ’ מעל פני הים, אחד מאירועיי הקונספט החשובים של חברת מרתון ישראל, לראשונה ייהנו הרצים ממתחם קמפינג באתר | שימו לב: הכניסה לאתר החרמון בקיץ והסיורים ללא תשלום, בהרשמה באתר, השימוש במתקנים ובאטרקציות בתשלום

הדרכים לאתר החרמון נצבעו בכל צבעי הקשת, מרבדי פריחות, ירוק בעיניים ומזג האוויר בסימן התחממות. חברת מרתון ישראל מובילה בפעם השביעית ברציפות את אחד מאירועיי הקונספט החשובים שלה ‘חרמון צ’אלנג”, אירוע יחיד מסוגו בארץ המתקיים בשיתוף פעולה עם אתר החרמון והמועצה האזורית גולן, חוויה ייחודית של מרוץ אתגרי לפסגת החרמון, טיפוס וריצה המשלב נוף מרהיב, אווירה וחוויה בלתי נשכחת, שלושה מקצים בדרגות קושי שונות, שמהווים את האתגר הוורטיקלי המוביל בארץ עם טיפוס בזווית של 1000 מ’ מצטבר.

אתר החרמון המשתרע על שטח של כ- 2,432 דונם, בגובה 1,600 – 2,040 מטר מעל פני הים, מציע תנאים וחווית ריצה ייחודית, במזג אויר אלפיני קיצי קריר ונוח. תוואי השטח ההררי מציע אתגר מסוג אחר שלא קיים בשום מקום בארץ, לצד אווירה מיוחדת, אדרנלין שמטפס לגובה 2040 מ’ מעל פני הים, המלווה במוסיקה מקפיצה, כל אלו יוצרים יחדיו חוויה מאתגרת.

מאות רצים מרחבי הארץ כבר נרשמו למקצי האתגר השונים. מקצה ריצת צ’אלנג’ 2.7 ק”מ וטיפוס עד 400 מ’ מצטבר, מקצה ריצת צ’אלנג’ 7 ק”מ, וטיפוס 400 מ’ מצטבר ומקצה הצ’אלנג’ הוורטיקלי, ריצת 10 ק”מ וטיפוס של 1000 מ’ מצטבר. לראשונה השנה מחדש המרוץ עם מתחם קמפינג בו יוכלו משתתפי המרוץ ללון בערב המקדים למרוץ, באווירה נעימה יחד עם כל המשתתפים.

נקודת הזינוק תצא מהמפלס התחתון, סמוך ל’מוני חרמוני’, עם תחילת טיפוס בשיפוע חזק של 25% לאורך מאות מטרים עד התייצבות והגעה לתחנת מים לאחר הקילומטר הראשון, מול נוף מרהיב לנקודת הזינוק. המשך המסלול בטיפוס מתון יותר עד לקראת סיום, שם מחכים לרצים מאה המטרים האחרונים בשיפוע חד. נקודת הסיום במפלס העליון עם נוף מרהיב על כל אתר החרמון והאופק.

“כמו העייניים של המדינה גם המרוץ הזה הפך להיות ‘בבת עיינו’, האירוע הזה גורם לנו להתרגש בכל פעם מחדש, האדרנלין מגיע לשמיים בעוצמות בלתי רגילות, האתגר, כשמו כן הוא: לטפס את ההר הגבוה במדינה ולהרגיש שאין דבר העומד בפני הרצון, לעמוד על הפסגה אחרי דרך לא קלה ולהנות מחגיגה שלמה של ריגושים, גיבורים ליום אחד או להרבה יותר. החזון לקיים מרוץ קיץ באתר החרמון נולד מתוך הרצון לשמר את סמלי המדינה, שהם חלק בלתי נפרד מהמורשת שלנו ובדומה למרוצי הרים יוקרתיים בעולם. חרמון צ’אלנג’ הפך לאירוע ספורטיבי ייחודי, שמחבר ערכים ויכולות ריצה בשטח מאתגר”, ציין עופר פדן מנכ”ל ובעלים מרתון ישראל.

“אתר החרמון, החל את דרכו כאתר ספורט חורף, על אף שגם בקיץ ספורטאים רבים פוקדים את האתר בענפים שונים. חשוב לנו לשמר את החיבור הזה. אנו גאים להיות חלק מהאתגר שהפך למסורת שנתית, בהובלת חברת מרתון ישראל והמועצה האזורית גולן. אתגר טיפוס החרמון מהווה חוויה לכל המשתתפים שזוכים לגעת בפסגה, בתקופה הכי טובה מבחינת מזג אויר. אני מציע לכל הרצים ובני המשפחה לנצל את היום לבילוי קייץ באתר החרמון”. הוסיף רפאל נוה מנכ”ל אתר החרמון.

לפרטים נוספים והרשמה למרוץ: חרמון צ’אלנג’

מתי: יום שישי, 2.6.23 הזנקה:6:00 בבוקר.

אתר החרמון : 1599-550-560אתר החרמון  

◼️ חדש! לקבוצת ווטסאפ חדשות 08-תיירות, תרבות ופנאי >> לחצו כאן

צילום: באדיבות מרתון ישראל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן