news08.net/ads.txt

אתם בקטע של בריאות? נסו את ״אקסטרה רייס אפ״ של קבוצת מימון

כולנו יודעים עד כמה חשוב לצרוך מזון בריא ועשיר בערכים תזונתיים – דבר אשר נהיה חשוב שבעתיים כשמדובר על חטיפים ונשנושים, אשר ״מתחפשים״ לא פעם ל״חטיפי בריאות״ ובפועל מלאים בשומנים וסוכרים מזיקים. במטרה לענות על הצורך ולספק מוצר איכותי ובריא באמת אנו מזמינים אתכם לטעום את מוצרי “אקסטרה רייס אפ” מכילים פריכיות אורז, צ’יפס אורז ופריכוני אורז מצופים בשוקולד. מדובר בפריכיות מיוצרות בטכנולוגיה ייחודית, מגרעין האורז המלא ולא מקמח אורז, ואינם מכילים גלוטן. כעת מגוון המוצרים הורחב בזכות ההשקה של גם בארים אישיים, קומפקטיים ונוחים נשיאה – המאפשרים לנשנש בצורה בריאה גם במקום העבודה או בטיולים.

הבארים האישיים עשויים גם הם מאורז חום מלא בתוספת פרוביוטיקה ומגנזיום – בכמות של 50% מצריכת המגנזיום היומית המומלצת, כאשר אלו מצטרפים לארסל שלם של חטיפים אשר נמכרים בהצלחה רבה בשנתיים האחרונות, כאשר הסדרה החדשה כוללת 6 מוצרים שימכרו במארז המכיל 5 חטיפים אישיים: באר אקסטרה בציפוי שוקולד חלב בלגי, מריר בלגי, לבן בלגי, בטעם קרמל בציפוי שוקולד לבן בלגי, בטעם תפוז בציפוי שוקולד מריר ובטעם קוקוס בציפוי שוקולד לבן בלגי.

מאחורי סדרת ״אקסטרה רייס אפ״ המוצלחת, עומדת קבוצת מימון (תבליני מימון, מימונס אפיה), אשר נחשבת חברת התבלינים המוכרת בישראל – וגם אחת מהוותיקות אשר פועלות בארצנו, עד כדי כך כי היא מציינת כעת 100 שנות פעילות נמרצות ובועטות, כאשר לאורך השנים החברה שמרה על המודל הניהולי שלה, ומבוססת עד עצם היום הזה על מודל של עסק משפחתי, אותו מנהל ביד רמה אברהם מימון, לצד שלושת ילדיו שנושאים בתפקידים בכירים בה. את מותג הפריכיות “אקסטרה רייס אפ” השיקה החברה בסוף שנת 2020 בשיתוף פעולה עם היצרן הבולגרי המוביל nuhealth, שמוצריו נמכרים ביותר מ – 60 מדינות בעולם.

אקסטרה טעם אקסטרה פרוביוטיקה אקסטרה מגנזיום

מחיר למארז (5 יחידות): 12.90-15.90. המחיר נתון לשיקול דעת הרשתות.

להשיג ברשתות המזון ברחבי הארץ.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן