news08.net/ads.txt

אתם הולכים לפחד מאוד: תכירו את היצורים שמעבירים אתכם את הלילה

רובנו מסיימים עוד יום שיגרתי בעבודה, ומחכים להיכנס למיטה ולהתעטף בשמיכה. אך מה שאורב לנו מתחת לסדינים, יכול להרתיע אתכם מאוד, וגרוע מכך, לעשות אתכם חולים. לאחר זמן מה, השמיכה, המצעים, והכריות שלנו הופכים למאגרים של תאי עור מתים, מה שמעודד את התרבותן של קרדיות האבק.

קרדית אבק היא יצור מיקרוסקופי שחי בבתים שלנו על גבי רהיטים וחפצים ששוכבים אצלנו בבית. בעת שקרדיות האבק עצמן אינן מזיקות, הצואה שלהם, ההפרשות והחלקיקים שהן משירות יכולים לעורר תגובה אלרגית בקרב בני אדם. חוקרים טוענים שבערך כ-80% מהמקרים יש לאנשים אסתמה מהסיבה הזו.

בטח אתם שואלים את עצמכם מה הפיתרון?. אז אם אינכם תולשים את הסדינים בוקר ולילה, ישנם דברים פשוטים שכן תוכלו לעשות כדי לשפר את המצב. ראשית כל, חשוב לשמור על אוורור. “חשוב לפתוח חלון מדי פעם ולתת למצעים שלנו להתאוורר קצת- זה גם מה שיטפל בבעיית הלחות”, כך מומחים להיגיינת הבית טוענים. חשוב גם לכבס את הבגדים שלנו ב-60 מעלות כדי להיפטר מהקרדיות. ודבר אחרון, לישון עם בגדים. ככל שתשהו יותר זמן במיטה שלכם, עם פחות בגדים, כך גדל הסיכוי שיתפתחו בה חיידקים מסוכנים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן