news08.net/ads.txt

“באותו ערב ארור”: ראש עיריית, נס ציונה, בפוסט כואב לזכר הנופלים באסון המסוקים

אסון המסוקים שאירע ב-4 בפברואר 1997, הותיר חותם עמוק במדינה, ובקרב העיר נס ציונה בפרט, לאחר שאיבדה את סגן גיל אייזן וסמל שחר רוזנברג זכרם לברכה, שנפלו באותו ערב קשה.

המקרה נורא התרחש דקות אחדות לפני השעה שבע בערב, שני מסוקים התנגשו בחשיכה. שני מסוקים שהמריאו בדרכם ללבנון, ונשאו בקרבם 73 חיילים וקצינים שיצאו להגן על גבולה הצפוני של מדינת ישראל. מסוק אחד צלל והתרסק מיד סמוך לקיבוץ דפנה, השני המשיך מאות מטרים נוספים ונפל בחצר בית במושב שאר ישוב. מההתנגשות הזו לא נותר איש בחיים. רק זיכרון של 73 צעירים שיישארו צעירים לעד.

ראש העיר, שמואל בוקסר, כתב: “העיר נס ציונה איבדה שניים מטובי בניה באותו ערב ארור. סגן גיל אייזן וסמל שחר רוזנברג, זכרם לברכה, נפלו מות גיבורים והשאירו אחריהם בני משפחה וחברים שלנצח יזכרו את חייהם וישאו את זכרונם בלבם. חלל עמוק נפער בלב הקהילה הקטנה בה הם גדלו. בצפון מזרח העיר, בין הרחובות נחשון ומרגולין, הקימה עיריית נס ציונה את “גן ה-73″ לזכרם של חללי האסון, ובמרכזו, על גבי לוח שיש לבן, חקוקים לזיכרון שמות הנופלים שלעולם לא יחזרו ממשימתם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן