news08.net/ads.txt

באמצעות תותב דמוי מפתח: תושבי לוד ניסו לפרוץ לבתים בנס ציונה ונעצרו – צפו בתיעוד

משטרת ישראל הגישה בשבוע שעבר כתב אישום כנגד שני תושבי לוד בני 26 בחשד שניסו לפרוץ לבתים בנס ציונה ובגין עבירות נוספות.

תחילתה של החקירה בדיווח שהתקבל במשטרת ישראל בשלישי האחרון, על שני חשודים שמנסים לפרוץ לדירה ברחוב השיריון בנס ציונה. כוחות משטרה שהגיעו למקום פתחו בסריקות אחר החשודים ואיתרו אותם ברחוב ביל”ו בנס ציונה. השוטרים הבחינו כי אחד החשודים השליך קופסה לעבר השיחים, קופסה שהכילה שני תותבים דמויי מפתח ואביזרים נוספים, המשמשים על פי החשד לפריצה לבתים. בחיפוש שנערך על החשוד השני נמצאו כלים נוספים המשמשים באמצעות תותב דמוי מפתח, לפריצה לבתים.
בזמן שהשניים נבדקו על ידי השוטרים, פתח אחד החשודים בריצה וברח מהשוטרים, זמן קצר לאחר מכן הוא אותר ונעצר.

מכתב האישום עולה כי הנאשמים הגיעו לבניין ברחוב השיריון בנס ציונה כשהם לבושים בגדים בצבע שחור, חובשים כובעים שחורים על ראשם ומסתירים פניהם באמצעות ידם. הנאשמים עלו לקומה השמינית בבניין ובזמן שאחד הנאשמים הרכין ראשו מטה וכיסה את פניו באמצעות ידיו, ניגש הנאשם השני לצילינדר דלת הדירה והחל להתעסק בצילינדר, כשחברו עומד ומאבטח את מעשיו. כשאחד הדיירים הבחין במעשיהם, עזבו השניים את המקום ובהמשך כאמור נעצרו על ידי השוטרים.

החשודים נעצרו ומעצרם הוארך על ידי בית משפט השלום בראשל”צ. עם סיום החקירה הגישה התביעה המשטרתית כתב אישום כנגד השניים ובקשה למעצרם עד לתום ההליכים בגין החזקת מכשירי פריצה, נסיבות מחשידות בכוונת פריצה והפרעה לשוטר במילוי תפקידו.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן