באר יעקב: לא חוזרים ללימודים בשלב זה

הורים חוששים לשלוח את ילדיהם לצהרונים עם עובדות מהחברה הערבית. גוזלן: “נתמודד גם עם סוגיה זו”

ראש עיריית באר יעקב, ניסים גוזלן ער למצב הבטחוני ובוודאי לסוגיות העולות בקרב תושבי העיר – בעיקר בנושא החינוך.

“את יודעת כמה נושא החינוך בבאר יעקב בראש מעייני” אמר בשיחה עם חדשות 08 “אך יחד עם זאת, ביטחון התושבים בתקופה רגישה ומורכבת זאת מעל הכל ולכן כעת, הלימודים בבאר יעקב לא יחזרו להיות פרונטליים. נמשיך את הלמידה מרחוק ונגביר מתן המענים הרגשיים שיעלו ממנהלי בתי הספר והגננות. בימים אלה המציאות עדיין הפכפכה ויכולה להשתנות ברגע”.

השיח בנוגע למערכת החינוך, בחלק מהיישובים בישראל הוא העובדה שרבים מאנשיה אינם מוכנים לשוב לעבודה משולבת עובדות מהחברה הערבית. חשש כזה קיים בקרב הורים מבאר יעקב שמביעים את חששם, נוכח המציאות ובוודאי לאחר מאורעות השבעה באוקטובר.

הורים בבאר יעקב פנו אל מערכת חדשות 08 ואמרו: “יש חשש גדול לשלוח את הילדים לצהרונים עם סייעות ערביות, לא נשלח את ילדינו”.

גוזלן אמר לחדשות 08: “אני מתחייב להורים: נתמודד גם עם סוגייה זו, אני ער לצורך של הורים לחזור לעבודה ושל ילדים לחזור לשגרה אבל בבאר יעקב נחזיר את הילדים למסגרות החינוך רק כאשר נרגיש שהם בטוחים במלוא מובן המילה”.

◼️ לקבוצת החדשות בבאר יעקב לחצו כאן

■ לקבוצת ווטסאפ מלחמה בישראל >> לחצו כאן

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של חדשות אפס שמונה וצרפו חברים | כאן תמצאו את הקבוצות הכי שוות!

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן