באר יעקב: מתי יסתיימו עבודות הקאנטרי, בתי הכנסת והיכל התרבות? כל הפרטים בכתבה!

ימי הקיץ החמים מזמנים את אירועי התרבות הגדולים, ובבאר יעקב החליטו לנצל את הזמן ולחדש את המוסדות והמתקנים ביישוב שמצריכים טיפול. הפירוט המלא לפניכם!
אולם ספורט יישובי ברחוב שוהם בעלות של כ-15 מיליון ש”ח נמצא כבר באמצע הקמתו, צפי סיום משוער ינואר 2022. מרכז צעירים ונוער מתקדם, מפואר ורב שימושי (יכלול פאב) בעלות של כ-8 מיליון ש”ח ייבנה ברחוב חרוד. לאחרונה נבחר הקבלן ונערכים לעלייה לקרקע לאחר החגים כאשר צפי הסיום המשוער אוקטובר 2022.
קאנטרי באר יעקב- הקאנטרי המפואר ביותר באזור המרכז בעלות הקמה של כ-45 מיליון ש”ח. במועצה ממתינים לבחירת קבלן על ידי ועדת המכרזים ומשם הדרך סלולה לבנייתו בטווח של כשנתיים.
היכל תרבות מפואר וחדשני ברחוב חושן- בעלות הקמה של כ-20 מיליון ש”ח. מרכז תרבות וקולנוע עם כ-500 מקומות ישיבה. נבחר קבלן לביצוע ובחודשיים הקרובים עולים לקרקע. צפי סיום עבודות דצמבר 2022.
מתנ”ס יישובי ברחוב לשם- בעלות של כ-15 מיליון ש”ח. נבחר קבלן והחודשיים הקרובים יבוצע.
כמו כן נבחרו קבלנים ל-3 בתי כנסת חדשים בשכונת צמרות המושבה (רחוב ברקת, רחוב שוהם, וחב”ד שוהם). עלות הקמה כוללת 14 מיליון ש”ח וגם שם עולים בקרוב לקרקע.
8 גני ילדים לחינוך המיוחד ברחוב לשם בעלות הקמה של 11 מיליון ש”ח, נבחר כבר הקבלן ובקרוב יצאו לביצוע.
בית הספר היסודי ע”ש יצחק נבון בשכונת כוכב הצפון (שכונת יב’)- מבנה בעל חשיבה חדשנית בעלות כוללת של 30 מיליון ש”ח, נבחר קבלן שנערך לעלייה לקרקע. בנוסף, יוצאים לביצוע 10 גני ילדים בשכונה בעלות כוללת של 13 מיליון ש”ח.
בניית בית הספר וגני הילדים בכוכב הצפון צפויה להסתיים באוגוסט 2022. המלתחות וחדרי הספר במגרש הכדורגל החדש בעיצומה של הבניה וצפי הסיום הינו אוקטובר 2021.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן