news08.net/ads.txt

בגיל 109: ותיקת העיר לוד, זייה בן ממס, הלכה לעולמה

ברוך דיין האמת: הלילה הלכה לעולמה בשיבה טובה, ז’ייה בן ממס ז”ל והיא בת 109, מוותיקות העיר לוד ומדור המייסדים של העיר. ז’ייה ז”ל עלתה מטוניס בשנת 1956 לארץ-ישראל והתיישבה בעיר לוד. מאז ועד יום מותה, במשך 66 שנה לא עזבה את העיר אותה כה אהבה.
ז’ייה נולדה בשנת 1912, גידלה 5 ילדים כעקרת בית מסורה לצד בעלה המנוח, אוזיפה בן ממס ז”ל, שלפרנסתו עבד בעיריית לוד.
בנה הקטן ישראל בן ממס, היה אחד מגדול שחקני הכדורגל בעיר, שהביא כבוד לתושבי לוד כאשר בשנת 1984 זכה עם הפועל לוד המיתולוגית בגביע המדינה.
כאימא וסבתא למשפחה שורשית, ותיקה ומורחבת, הנהיגה שבכל יום שלישי ושישי, היו מתאספים בביתה צאצאיה למפגש משפחתי סביב שולחן עמוס במאכלים טעימים, כאשר הבולט שבהם הוא הקוסקוס המסורתי. השנה, ביום העצמאות ה-73 למדינת ישראל ולעיר לוד, התכבדה בהדלקת משואה. ראש העיר, יאיר רביבו: “אני מודה לחבריי, גיל חדד סגני ואריה לוי חבר מועצת העיר, על היוזמה להעניק לה את הכבוד להשיא את משואת ותיקי העיר, את משואת האחדות ואהבת החינם, את משואת האמונה והתקווה.
תנחומיי למשפחה, יהי זכרה ברוך”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן