news08.net/ads.txt

בגיל 96: המלכה אליזבת הלכה לעולמה

המלכה אליזבת הלכה לעולמה בגיל 96, הנסיך צ’ארלס יירש את מקומה ויוכתר למלך

הנשיא יצחק הרצוג ויושב הכנסת מיקי לוי הוציא הספד מטעם מדינת ישראל. מדברי הנשיא: ״הוד מלכותה אליזבת השנייה – הייתה “המלכה” בה”א הידיעה. מותה הוא סופו של עידן. בשם העם בישראל אני כואב את לכתה ומשתתף באבל הכבד של העם הבריטי האבל וחבר הלאומים הבריטי, שאיבדו את אם האומה. המלכה אליזבת הייתה דמות היסטורית – היא חיה את ההיסטוריה, היא יצרה היסטוריה, והשאירה אחריה מורשת מפוארת ומלאת השראה.

כנשיא הישראלי ה-11 שכיהן בתקופת כהונתה, ובשם מדינת ישראל והעם בישראל, אני מבקש למסור תנחומים למלך הנכנס צ׳ארלס ולכל משפחת המלוכה, לעם הבריטי, לממלכה המאוחדת ולחבר העמים כולו.

בתקופת כהונתה הארוכה ורבת המשמעות – העולם השתנה דרמטית, ולמול שינוי זה היא הייתה סמל למנהיגות יציבה ואחראית, ומגדלור של מוסריות, אנושיות, ופטריוטיות. בחייה ובשירותה את עמה היא שיקפה רוח של מסורת עמוקת שורשים, יושרה ושליחות.

אבי ואמי ז”ל התקבלו על ידה באופן אישי כמה וכמה פעמים לאורך השנים מתוקף תפקידה, והארת הפנים והאירוח החם שלה הותירו בהם חותם שעבר במשפחתנו.״

קרדיט לתמונה: מתוך עמוד הטוויטר של הנשיא יצחק הרצוג

יושב-ראש הכנסת ח״כ מיקי לוי: “בשמי ובשם הכנסת אני שולח את תנחומי לעם הבריטי באבלו הכבד על מותה של המלכה אליזבת׳ השנייה שהיתה עמוד תווך יציב וחזק בארצה, בחבר העמים הבריטי ובפוליטיקה העולמית במשך למעלה מ-70 שנה. אליזבת׳ השנייה שהקדישה את כל חייה מגיל צעיר לשירות הממלכה והעם הבריטי, היתה סמל עולמי ליציבות גם ברגעים הקשים, לאחדות בעם ולממלכתיות חסרת פניות בכל מחיר. העולם יחסר מאוד את דמותה”.
יהיה זכרה ברוך.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן