news08.net/ads.txt

בדיקת חדשות 08: כמה חולי קורונה יש בקריית עקרון?

מהנתונים המעודכנים של משרד הבריאות עולה כי 145 ישראלים נמצאו מאומתים לקורונה ביממה החולפת – זאת מתוך 40,123 בדיקות שנערכו. נכון להיום, מצבם של 22 חולים מוגדר קשה – מהם 16 מונשמים. מפרוץ המגפה בישראל נפטרו 6,429 בני אדם. 5,551,746 ישראלים התחסנו עד היום במנה ראשונה, 5,159,526 התחסנו במנה שנייה. נכון להיום, קריית עקרון ירוקה, עם אפס חולי קורונה חדשים, 15 תושבים מבודדים, ו-6,503 מחוסנים במנה השנייה.

 

בעקבות התפשטות וריאנט “דלתא” בארץ, החליטה הממשלה להחמיר את נהלי הכניסה ויציאה בגבולות, זאת לנוכח הנתונים המדאיגים שלפיהם קרוב למחצית מהנדבקים בחודש יוני שבו מחו”ל. כעת מקווים במשרד הבריאות שהפיקוח והאכיפה המוגברים בנתב”ג ובמעברי הגבול האחרים יאפשרו לשלוט בתחלואה ולמנוע כניסה של חולים נוספים, בין היתר באמצעות הטופס החדש.

הקישור לטופס הנוסע היוצא מופיע באתר משרד הבריאות, והיוצאים מישראל נדרשים למלא פרטים אישיים ואת פרטי הנסיעה המדויקים שלהם. מילוי הטופס צריך להתבצע במהלך 24 השעות שקודמות לנסיעתם. נוסף על כך, הנוסעים נדרשים להצהיר כי אין בכוונתם לנסוע למדינות “אדומות” או לבקר בהן ללא אישור מוועדת החריגים. תוקפו של הנוהל החדש הוא עד 11 ביולי.

במשרד הבריאות חוזרים ומדגישים שהביקור במדינות שנמצאות ברמת סיכון מרבית אסור, ואדם שייסע אליהן ללא אישור מראש עלול לספוג קנס של 5,000 שקלים. כמו כן, נוסעים למדינות אלה, שקיבלו אישור מוועדת החריגים, מחויבים בבידוד ביתי.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן