news08.net/ads.txt

בדיקת חדשות 08 | מאות לקוחות נצפו במתחם בילו סנטר: “קיבלנו הנחיה לפתוח”

מתחם בילו סנטר פורח מחדש: היום (ראשון) נצפו מאות לקוחות כשהם עורכים קניות במקום על אף שהוחלט בקבינט הקורונה לפתוח רק את חנויות הרחוב ולא את מרכזי הקניות הפתוחים. בעלת חנות בגדים: “קיבלתי הנחיה מהנהלת המתחם לפתוח. אני לא דואגת”.

כזכור, הממשלה הודיעה כי החל מיום ראשון ייפתחו חנויות הרחוב למסחר, אך בשלב זה תיאסר פתיחת קניון מקורה, או קניון לא מקורה שיש בו מעל 20 חנויות. בעקבות הודעת הממשלה הודיעה הנהלת בילו סנטר (פרסום ראשון בחדשות 08), כי גם הם עונים על הגדרת התקנות של חנויות רחוב מאחר שהם לא הוגדרו כקניונים ולכן המרכזים הפתוחים שלהם במעמד של חנויות רחוב ובדעתם לפתוח אותם ביום ראשון.

בבדיקה שערכנו, נצפו עשרות חנויות שחזרו לשגרה. בעלי העסקים נרגשים מהמועד, אך גם מצביעים על המצב הקשה אליו נקלעו עוד מהסגר הראשון. בין אותם עסקים, נראה כי חנויות האופנה וההנעלה הן אלה שנפגעו הכי קשה מהמצב, כשרובם מספרים על הסחורה אותה לא הצליחו למכור במהלך החגים בגלל הסגר. מדובר בקולקציית קיץ שכבר לא רלוונטית לעת הזו, ומשום שמדובר באופנה, גם לא תתאים בשנה הבאה.

אחת מהם היא בעלת חנות הבגדים SACK’S. היא מספרת שפתחה הבוקר את חנות הבגדים שלה ללא חששות מגורמי האכיפה שעלולים להגיע: “קיבלנו הנחיה מהנהלת המתחם לפתוח וכך עשינו. עד עכשיו לא ראיתי פקחים ושוטרים שמסתובבים. אני לא דואגת”. בשיחה שערכנו עם אבטחת המקום נאמר לנו כי: “יש כאן פקחים מצד מועצת קריית עקרון ושוטרים שמגיעים לעיתים תכופות”.

בעל חנות חיות במתחם, סיפר על תנועת לקוחות ערה כבר מהשעות המוקדמות של הבוקר. לדבריו, הנהירה של הלקוחות תגיע בסופ”ש. “משפחות רבות מבקרות בימים האלה. זה הכח של המתחם כאן”, אמר.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן