news08.net/ads.txt

בדיקת חדשות 08 | “מלבד שני בתי ספר, כולם קיבלו את המזרקים”

המקרה המצער של אושר דרעי ז”ל – שאיבדה את חייה לאחר שסבלה מהתקף אלרגיה (אלרגית לחלב), הובילה את רשת חדשות אפס שמונה לערוך בדיקה ביישובי השפלה והדרום בסוגיה.

בעיריית נס ציונה מדגישים כי המזרקים המאפשרים טיפול מציל חיים, חולקו לבית הספר לפני אותו המוות הטראגי. 

כידוע, על מנת לאפשר טיפול מציל חיים במקרה של תגובה אלרגית מסכנת חיים, נקבע בהוראות חוק החזקת תכשיר אפינפרין במוסדות חינוך ובמקומות ציבוריים, התשע”ח-2018 כי בכל מוסד חינוך יוחזק תכשיר אפינפרין (מזרק אוטומטי), להזרקה תוך שרירית – לחוק לחצו כאן.

מעיריית נס ציונה נמסר כי “חילקה מזרקי אפינפרין לבתי הספר ולגנים בעיר במהלך שנת הלימודים תשפ”א. עד היציאה לחופשת הפסח, כלל בתי הספר והגנים בעיר, מלבד שני בתי ספר, קיבלו את המזרקים. כל אלו לפני מקרה המוות הטראגי של אושר דרעי. בבתי הספר ובגנים בעיר לומדים ילדים אלרגיים. כ-40 סייעות אישיות צמודות לילדים אלרגיים במוסדות החינוך בעיר. פעולות הסברה וחינוך בנושא חשוב זה מתבצעות כל העת. במקביל, מוגבלת הכנסת מוצרי מזון לבתי הספר ולגנים, בהתאמה לסוגי האלרגיות וחומרתן”.

לדברי ראש העיר שמואל בוקסר “הרגישות והזהירות בה צריך לנהוג מול מקרים של אלרגיות מסכנות חיים בקרב תלמידים בבתי הספר ובגנים ברורה לנו היטב. לשמחתי גם אגף החינוך, גם הצוותים החינוכיים וגם התלמידים וההורים מבינים את הצורך לנהוג באחריות ולא לסכן את חבריהם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן