news08.net/ads.txt

בדיקת חדשות 08 | תושבים מתלוננים: הרמזורים החדשים בצמתים גורמים לפקקים גדולים; כך הגיבו בעיריית רחובות

רגע אחרי שנפתחו הרמזורים בצומת שבזי-הרצל והשני בצומת אבן עזרא-הרצל, טענו תושבים רבים כי נתקעו בפקקים שבהם המתינו כמעט שעה. “בחיים לא היה רועש ועמוס כל כך כמן בשעות האחרונות מאז הפעלת הרמזורים הארורים האלה”. עיריית רחובות: “מטעמים בטיחותיים ובהתייעצות עם מהנדס, הוחלט להסדיר במקום את התנועה”.

אמש הופעלו לראשונה הרמזורים בצומת שבזי-הרצל והשני בצומת אבן עזרא-הרצל בשכונת שעריים כחלק מתוכנית לשיפור עומסי התנועה ותאונות הדרכים בצומת המסוכן. אלא שלדעת הנהגים שעברו בצומת, הרמזורים לא רק שלא הקלו את בעיות התנועה, אלא אף החמירו אותן.
אמש דווח על פקקים ארוכים שהשתרכו במקום, ונהגים דיווחו על המתנה של בין חצי שעה ל־50 דקות בצומת. “רחוב סעדיה גאון בחיים לא היה רועש ועמוס כל כך כמן בשעות האחרונות מאז הפעלת הרמזורים הארורים האלה”, סיפרה זוהר תושבת רחובות, “למה זה היה חיוני כל הפקקת הזאת מכל כיוון? אנחנו לא יכולים אפילו לצאת מהחניה של הבניין”.
תושבי השכונות שעברו במקום בצהריי היום סיפרו כי נתקעו בפקקים שהשתרכו מאות מטרים. “אני גרה שנים ברחוב סעדיה גאון, ועל כל בית פרטי בונים בית קומות”, סיפרה נטלי, “איפה ימצאו חניה לכולם לא מובן וזה לא מעניין אף אחד ומהשכונה בבוקר נהייה בלתי אפשרי לצאת… אי אפשר ברחוב כזה צפוף לבנות כל כך הרבה בתי קומות בלי שום דבר שם לילדים, פארק, נדנדות -אין כלום, למה עירייה מאשרת את כל זה”.
בתגובת לבלאגן, עיריית רחובות מסרה לחדשות 08 כי: “מטעמים בטיחותיים ובהתייעצות עם מהנדס, הוחלט להסדיר במקום את התנועה באמצעות רמזור ומעבר חצייה לטובת ציבור הולכי הרגל והנהגים כאחד. זאת מכיוון בצומת זה התרחשו תאונות רבות בשל הסיכון לנהגים (הצורך בחציית שני נתיבים) ולהולכי רגל (בהעדר מעבר חציה במקום) בימים הראשונים של הרמזור, המערכת לומדת את צרכי התנועה ומתאימה את זמן הפינוי בהתאם-  כבר אמש הוארך משך השהיה ברמזור”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן