news08.net/ads.txt

בדיקת חדשות 08 | תלונות על חוסר מענה מצד מרכז מריאן, המנכ”ל: “איך יכול להיות?”

ילדים

היום (שלישי) בבוקר ציפתה לילדים ולגננות באחד הגנים במרכז מריאן הפתעה בדמות נזילות מים מתקרת הגן. 35 הילדים פונו מחשש לסכנה החלקה של הילדים. מלבד ההצפה, מספר הורים טוענים לחוסר מענה: “לא ייתכן שהם יזלזלו בנו בצורה כזו”.

מבדיקה שערכנו, באחד הגנים של מרכז מריאן הייתה נזילה מהתקרה שהתרחשה בשעות הלילה. בעקבות כך, תאגיד המים מטפל בבעיה החל משעות הבוקר. מלבד זאת, מספר הורים טוענים על חוסר מענה מצד המרכז: “כולכם יודעים באיזה גוף נוקשה מדובר”, אומרת אחת מהאימהות, “חוסר מענה טלפוני ועוד. בואו נשים סוף לזלזול הזה. אנחנו משלמים להם כסף והם מתקיימים בזכותנו”.

ממרכז מריאן נמסר: “כרגע הנזילה מטופלת, התאגיד נמצא שם. סך הכל מדובר על נזילה קטנה ואין שם הצפה”.

יואל, מנכ”ל מרכז מריאן: “קיבלנו התראה על נזילה מהתקרה, וכבר הבוקר נשלחו לשם צוות מתאגיד המים לטפל בבעיה. זה דבר שקורה בכל מיני מסגרות ואנו מטפלים זאת כראוי. אין בישראל איכות תגובה מהירה כמו עיריית קרית גת ומרכז מריאן”.

לגבי תלונות על בעיית מענה טלפוני?

יואל השיב: “איך יכול להיות? הפצנו דפים עם כל דרכי ההתקשרות שלנו בכל המסגרות יחד עם וועד ההורים. תגובות ההורים משובחות ומחבקות. ככל שניתן לשפר תקשורת עם ההורים, כך אנו עושים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן