news08.net/ads.txt

בדיקת תוכנה  QA  – המדריך המקיף

בדיקת תוכנה  QA  – המדריך המקיף

ניתן לומר כי יחד עם חלוף השנים האחרונות, בדיקת תוכנה QA הפכה לאחד מהתחומים המפותחים ביותר לצד ההתפתחות הטכנולוגית וסביבות העבודה החדשות במשק. קורס בדיקת תוכנה QA הוא למעשה קורס שתפקידו העיקרי הינו להכשיר את בוגרי הקורס באופן תיאורטי ומעשי בענף בדיקות התוכנה, איתור תקלות, באגים וכיוצא בכך.  מיותר לציין כי בוגרי קורס בדיקת תוכנה

רשאים להשתלב באופן מידי בתור אנשי QA במגוון רחב של חברות הייטק מובילות ברחבי מדינת ישראל.

כמו כן, בעת בה אנו מדברים על בדיקת תוכנה, חשוב להבין כי מדובר למעשה על ענף אשר חוסך לכלל הארגונים השונים לא מעט משאבים מיותרים. על כן, בעת בה חברה מפתחת מוצר אשר פועל בעזרת תוכנה מסוימת, הרי שישנו שלב משמעותי של בדיקת תקינות המוצר וזהו השלב בו מבצעים בקרת איכות לתוכנה, לבדוק כי היא אכן איכותית ובטוחה לשימוש בקרב הלקוחות השונים.

תנאי הקבלה לקורס בדיקת תוכנה QA

תנאי הקבלה לקורס בדיקת תוכנה QA עלולים להשתנות בין מוסד לימודי אחד לאחר אשר קיימים במגוון רחב ומציעים רכישה של מסלול הכשרה הנושא ובין הנושאים המשיקים לתחום, בהתאם לקהל היעד של הסטודנטים שעתידים להגיע לצד רמת הניסיון והידע אתו הם מגיעים למסלול ההכשרה. זאת בעוד כי הרוב המוחלט של הקורסים בתחום ה-WA אינם מחייבים בידע קודם, תואר, ניסיון מעשי או כל דבר אחר מלבד לשליטה בסיסית בשפה האנגלית וביכולות עבודה מול מחשב. נוסף על כך, ייתכן ותצטרכו לעבור ראיון קבלה טרם כניסתכם למסלול ההכשרה, ראיון קבלה שייערך אל מול ראשי מסלול הלימודים על מנת לקבוע את רמת ההתאמה שלכם אל המקצוע הייעודי. כמו כן, במטרה להבטיח התקדמות לקורסים מתקדמים יותר בענף, יש להיות קודם כל בוגרים של הקורסים הבסיסיים בענף.

אורכו של הקורס

תקופת הלימודים בקורס בדיקת תוכנה QA עלול להשתנות בין מוסד לימודים אחד למשנהו, בהתאם לכמות של החמור הנלמד במסלול ההכשרה, קהל הסטודנטים שמגיע אל מסלול ההכשרה, כמות המפגשים השבועית המתקיימת במסגרת ההכשרה והאורך של כל מפגש. במרבית המקרים, כלל הקורסים השונים בענף עומדים על פרק זמן של בין 150 ל-350 שעות לימוד אקדמיות, שעות לימוד אשר נפרשות לפרק זמן של בין ארבעה חודשים לשנה. נוסף על כך, חשוב לדעת כי הרוב המוחלט של מוסדות הלימוד מציעים מסלולי הכשרה במתכונת של לימודי ערב ובוקר, כך שאנשים שמעוניינים להמשיך לעבוד במקביל למסלול ההכשרה יכולים להמשיך בשגרת היום יום שלהם ללא כל הפרעה.

לסיכום, במידה ועד היום חשבתם כי על מנת להשתלב בתעשיית ההייטק יהיה עליכם להחזיק בתואר או לחילופין בניסיון קודם באחד מהתחומים הרלוונטים, הרי שקורס בדיקת תוכנה הוא הפתרון האידיאלי ביותר להשתלבותכם בתעשייה הנחשקת ביותר במדינה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן