בדרך לשיבושי תנועה? | ביום שלישי: הפגנת נהגי האוטובוסים

איגוד ועדי התחבורה בכוח לעובדים יקיים הפגנה ביום ג’ (7.7.20) בשעה 11:00 מול משרד האוצר בירושלים במחאה על החלטת שרת התחבורה רגב על החזרת התשלום הידני באוטובוסים (לצד תשלום ברב קו) עוד בטרם הותקנו מחיצות באוטובוסים. בהפגנה יטלו חלק נהגים מן החברות: סופרבוס, אגד תעבורה, דן בדרום וועד הפעולה באגד.

הארון שובש יו”ר וועד העובדים בסופרבוס: “מדי יום אנחנו מתמודדים עם אלימות מצד הנוסעים . המחיצות שאמורות להגן עלינו עדיין לא הורכבו וכבר רוצים לחשוף אותנו לקבוצות סיכון. עם כל הרצון הטוב לסייע לאוכלוסיה המבוגרת, מה בער לשרה? לא יכול להיות שהברירה הניצבת בפני הנהגים היא להידבק בקורונה או לספוג מכות!”.

תום פרומוביץ ראש ענף התחבורה בכוח לעובדים: “אנחנו שואבים עידוד מהרכב הכנסת הנוכחית ושמחים על שיתוף הפעולה עם סגן שר התחבורה מקלב הפעיל לשיפור שכר הנהגים וח”ג מרגי יו”ר וועדת הכלכלה העומד לצידנו בדרישה ללוחות זמנים ברורים למחיצות, אבל הגיע העת שראשי משרד התחבורה יתעוררו. לא נתפשר על בריאות הנהגים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן