בהלה גדולה: דיווחים על חשודים רבים ברחבי ישראל

בכל יישוב כמעט מפיצים תיעוד אודות חשד להימצאותם של חשודים המתעדים בניינים ובתים – הציבור בכוננות גבוהה, אך המשטרה מרגיעה

עם ישראל בבהלה גדולה – כל אדם הופך לחשוד מיידי,  כל תיעוד הופך לחשד וכל רגע במלחמה הקשה הזו הופך לנצח – ולראייה פרסומים שונים העולים במרשתת אודות תמונות של אנשים חשודים “המתעדים מקומות”.

משטרת ישראל, לוחמי משמר הגבול וכלל הכוחות הפרוסים בשטח ממשיכים לבדוק כל אירוע המדווח על ידי הציבור. יודגש כי בכלל האירועים שנבדקו עד כה על ידי התחנות הנוגעות לא עלה כל חשד ביטחוני. ככלל ובטח בימים אלו כל דיווח מסוג זה מטופל במהירות וביסודיות ע”י כל תחנה בגזרתה אשר נמצאת בקשר ישיר אל מול הרשות המקומית, מיד עם סיומו ננגיש את המידע לציבור באופן מהיר ככל שניתן. חשוב להדגיש כי אלפי השוטרים והלוחמים הנמצאים בכלל הערים בכוחות מתוגברים ומוכנים לכל תרחיש.

מהמשטרה נמסר כי בהמשך לשיח רשתי ותיעוד של “חשודים” המצלמים בניין בעיר פ”ת השבוע, נבהיר כי בבדיקה שערכו שוטרי התחנה תוך פחות משעה, זוהו ותוחקרו כלל המעורבים ובעל הרכב, וכאמור- נשלל כל חשד! למען הסר ספק, נבהיר כי מדובר בעובדי חברת ניקיון שתיעדו את המבנה, לאימות הכתובת הנדרשת מול בעל החברה, לאחר שהגיעו לכתובת שגויה לביצוע העבודה. עוד נבהיר, כי סרטונים ותמונות נוספות המיוחסות לכאורה לאירוע המדובר, נבחנו ונמצא כי אינן קשורות למועד ולעיר הנ”ל.

בתוך כך, משטרת ישראל שבה וקוראת לאזרחים להמשיך ולגלות עירנות ולהתקשר בזמן אמת למוקד 100 בכל אירוע חריג. על מנת שלא לייצר תבהלה, הציבור מתבקש להתבסס על נתונים שיוצאים מגורמים רשמיים בלבד ולא לשרשר הודעות אלו ברשת. כל חשד ואירוע חריג יש להעבירו לטיפול משטרתי ללא דיחוי.

מערכת חדשות 08 מזמינה אתכם להצטרף לקבוצות הרלוונטיות לכם בלבד.

רוצים להצטרף לווטסאפ של חדשות אפס שמונה או לצרף חברים? כאן תמצאו את הקבוצות הכי שוות!

■ לקבוצת ווטסאפ מלחמה בישראל >> לחצו כאן

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
2 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Ilit
Ilit
7 months ago

למה מצלמים.מה יש לעובד עירייה או ניקיון לצלם?

חגית
חגית
7 months ago

ומה יש לעובד נקיון לצלם?

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
2 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Ilit
Ilit
7 months ago

למה מצלמים.מה יש לעובד עירייה או ניקיון לצלם?

חגית
חגית
7 months ago

ומה יש לעובד נקיון לצלם?

דילוג לתוכן