news08.net/ads.txt

בהלת הקורונה | 3,628 תלמידים נמצאים בבידוד: בוטלו פעילויות הגדנ”ע – “כולנו תפילה ותקווה שבקרוב הכל יהיה מאחורינו”

נגיף הקורונה שמתפשט בקצב מהיר, ממחיש את הנתונים הגבוהים בעקבות כך. נכון להיום (8.3) ישנם כ- 3,878 תלמידים, ילדים, ועובדי הוראה שנמצאים כיום בבידוד על רקע התפשטות הנגיף. שר החינוך, רפי פרץ: “ההיערכות שלנו מנעה התפשטות מהירה יותר של הקורונה”.

 שר החינוך רפי פרץ בפתח ישיבת הממשלה על משבר הקורונה: “ההיערכות שלנו מנעה התפשטות מהירה יותר של הקורונה. משרד החינוך ערוך לכל תרחיש ומבצע פעולות בהתאם להוראות משרד הבריאות. באיטליה סגרו בתי ספר ואוניברסיטאות ואצלנו הפעולות הוכיחו את עצמן. אנחנו מנטרים כל תלמיד שנמצא בבידוד, המשרד מלווה את התלמידים שנמצאים בבידוד בלמידה מרחוק ובצוותים מלווים. כולנו תפילה ותקווה שבקרוב הכל יהיה מאחורינו, עד אז חשוב לנקוט בכל אמצעי הזהירות”.

השר ביקש לחדד כי הוראות בדבר ביטול של לימודים יצאו אך ורק על ידי משרד החינוך: ״אני שומע שבוואטסאפ וברשתות החברתיות יש רחשים ושמועות כוזבות על מה יהיה אחרי פורים. יש גורם מוסמך בנושא הוראות למערכת החינוך וזה אני ודוברות משרד החינוך, בתיאום מלא עם משרד הבריאות. אני מבקש שרק דרך הערוץ הזה יעברו דברים ולא בדרך אחרת”.

בעקבות הנחיית משרד הבריאות ובתאום עם צה”ל הוחלט לבטל את פעילויות הגדנ”ע לשבועיים הקרובים. לנוכח זאת, יציאתן של המוסדות הבאים לגדנ”ע מבוטלת:
ישיבת אביר יעקב נהריה , אמית קנדי עכו, המתמיד ק”ש, דנציגר ק”ש.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן