news08.net/ads.txt

בהפרש של שעות בודדות: מתנדבי איחוד הצלה מנחל שורק סייעו בלידת שני תינוקות שנולדו ברכב

מתנדבי איחוד הצלה מנחל שורק היו מעורבים בניסים גדולים בהפרש של שעות בודדות – הם סייעו בלידתם של שני תינוקות שנולדו ברכב עוד לפני שהספיקו להגיע לבית היולדות.

הקריאה הראשונה התקבלה על ידי מיכאל לברון – חובש איחוד הצלה וראש צוות יד בנימין. “קיבלתי קריאה על קבלת לידה בסמוך למחלף רמלה לוד, כבר בדרך לאירוע עודכנתי שהייתה לידה והאישה נמצאת שם לבד עם בעלה. כשהגעתי הזוג היה נראה מבוהל, יחד עם כונן נוסף של איחוד הצלה הרגעתי את הזוג ובוצע חיתוך של חבל הטבור. לאחר מספר דקות הגיעה ניידת אט”ן שפינתה את האישה להמשך טיפול בביה”ח אסף הרופא, לאם ולילדה שלום”.

 קריאה נוספת התקבלה על יולדת בתוך רכב, הפעם הגיע ד”ר מיכאל בן אקון רופא מתנדב, תושב יד בנימין ומנהל המחלקה הדחופה ילדים בבית החולים תל השומר. “הגעתי לכביש 3 וביציאה לכיוון כביש 7 מצאנו אשה בתוך רכב באמצע תהליך לידה. לשמחתי השלמנו את התהליך בהצלחה, נולד תינוק בריא ושלם ולאחר מספר דקות הגיע אט”ן ופינה אותה לבית החולים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן