news08.net/ads.txt

בוגרי הרווארד הטריים: מנכ”ל עיריית לוד, אהרון אטיאס ובתו של ראש עיריית רחובות, מרב חורב

גאווה גדולה: עשרות ישראלים מובחרים סיימו את התוכנית למנהיגות של בית הספר לעסקים בהרווארד, קיימברידג’, מסצ’וסטס, ארצות הברית.

בין הבוגרים: מנכ”ל עיריית לוד, אהרון אטיאס ובתו של רחמים מלול – ראש עיריית רחובות, מרב חורב. בחשבון הפייסבוק שלה סיכמה חורב: “סיימתי. סמינר מנהיגות בהרווארד, מחזור ט תכנית “מעוז”. היה חזק, מלהיב ומרחיב אופקים”.

התוכנית יועדה לעובדים הנמנים על הסגל הבכיר בשירות המדינה ולעובדים הנמנים על הדרג התיכון בשירות המדינה והמהווים גם עתודה ניהולית לסגל הבכיר בשירות המדינה.

מדובר בתכנית לימודים מסודרת ומרוכזת האורכת 7 שבועות, והיא מיועדת למנכ”לים בכירים, מנהיגים, פוליטיקאים בכירים, עובדי סוכניות ממשלתיות וראשי ארגונים ללא מטרות רווח.

הכלכלה העולמית ממשיכה להתפתח, וכך גם הצורך במנהיגות גלובלית”, מתואר הקורס באתר האוניברסיטה, “התכנית מספקת חוויה עוצמתית והתפתחותית ומספקת את הידע והכלים והאסטרטגיות המתקדמות ביותר. התכנית הלימודית כוללת פיתוח אסטרטגיות ניהולית, יצירת עמדה עסקית תחרותית ופיתוח תכנית מנהיגות אישית והיא נבנתה כך שתאפשר למנהלים ומנהיגים לצמוח. מהלימודים תצא מנהיג בעל חזון ופרספקטיבה שיקחו את הקריירה שלך לרמה חדשה של הצלחה”.

אגב, התוכנית שכאמור נמשכת שבעה שבועות, כוללת במסגרתה גם השתלמות בת שבועיים בבוסטון
בארה”ב.

“אחד האתגרים המשמעותיים ביותר של מדינת ישראל כיום הוא אתגר המנהיגות במרחב הציבורי, העסקי והחברתי” כך מתואר בקול הקורא של הקורס . “חלקים נרחבים של המנהיגות במדינה, מכלל המגזרים, מתקשים לתת מענה למציאות החדשה, בו כל קבוצה תופסת את הדאגה לאינטרסים של האחר כבאים על חשבון אלה שלה. היכולת להנהיג, להגדיר וליישם חזון ערכי ואסטרטגי ארוך טווח, תוך שמירה על ניקיון כפיים ועקרונות מוסר, הופכת למאתגרת יותר ויותר. כמענה לאתגר זה הוקם ארגון מעוז שהצטרף למאמץ הממשלתי הכולל של ‘עתודות לישראל’.

משנת 2010 מפעיל ארגון מעוז את תכנית העמיתים שמטרתה לפתח ולרשת את עתודת המנהיגות הבכירה בישראל. עתודה זו מורכבת משלושת המגזרים התעסוקתיים – העסקי, הציבורי והחברתי – וממגוון הקהלים בישראל. מסיימי התכנית יצטרפו לרשת של תכניות מעוז ו’עתודות לישראל’ המאפשרת האצת תהליכי שינוי אסטרטגיים בחמישה תחומי ליבה: חינוך, תעסוקה,
בריאות, שלטון מקומי ותשתיות לאומיות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן