news08.net/ads.txt

בוטלו תלושי המזון ל-10,000 תושבי קרית גת שהיו אמורים לקבל סיוע בתקופת הקורונה

בשורה עצובה לעשרת אלפים מתושבי קרית גת שציפו בכליון עיניים לתלושי מזון אך לא יקבלו אותם לאחר שבית המשפט הקפיא את מיזם הביטחון התזונתי שיזם שר הפנים הרב אריה דרעי.

בית המשפט המחוזי הקפיא ביום שישי את מכרז תלושי המזון של משרד הפנים, אותו נבחרה להוביל רשת שופרסל. בהמשך לדיון בנושא – הוציא בית המשפט המחוזי בירושלים בהחלטה שיפוטית, צו מניעה להמשך המכרז, בשל סירובה של שופרסל להגיע למתווה משותף עם ארגון פתחון לב. בית המשפט פגמים וליקויים בהתנהלות שופרסל והמדינה במכרז וביקש מהצדדים להגיע לפשרה.

גם התנועה לאיכות השלטון הגישה בקשה לצו ביניים נגד פרויקט הביטחון התזונתי של משרד הפנים ודרשה להקפיא את הליכי העברת המידע על התושבים מהרשויות המקומיות לחברת שופרסל. “המכרז משמש באופן מובהק לתעמולת בחירות תוך פגיעה חמורה בפרטיות”, נאמר שם, “מעבר לחשש התנועה מהשלכות הרסניות במקרה שהמענק החשוב לא יגיע למשפחות אשר נפגעו ממשבר הקורונה באופן חמור וזקוקות לו כמו אוויר לנשימה, עולה חשש מהותי לפגיעה חמורה ביותר בפרטיות של הזכאים למענק. כך, לפי הוראת משרד הפנים יועברו פרטיהם (כולל כתובת, טלפון וסיבת הזכאות) לחברת שופרסל, שהיא תאגיד מסחרי פרטי שעשוי לעשות שימוש במידע להפקת רווחים עתידיים”.

ראש העיר אבירם דהרי פרסם הודעה לפיה “עיריית קריית גת מתנצלת בפני אותם 10,000 מתושבי העיר אשר אמורים היו לקבל בימים הקרובים את תווי המזון אשר אמורים היו לסייע להם ולו במקצת בתקופת משבר זו. כולי תקווה שיימצא פתרון מהיר לסוגיה הבוערת הזו לה ממתינים בכליון עיניים כ-10,000 מתושבי העיר מכל המגזרים ומכל העדות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן