בחירות ברמלה: החיבור בין הראל שהם למשה שטה יימשך

משה שטה מוקם 2 ברשימה של הראל שהם למועצת העיר | “משה הוא הרבה מעבר לשותף פוליטי”

חבר מועצת העיר רמלה, משה שטה, הצהיר כי ימשיך בשותפות עם המועמד לראשות העיר הראל שהם. “בהחלט יחד ממשיכים לצעוד קדימה! השותפת עם חברי הראל שהם היא שותפת כנה,חברות של אמת”, אמר שטה לחדשות 08.

ברשומה שהעלה לרשת החברתית ציין שטה: “במהלך ה-5 השנים האחרנות זכיתי להכיר אדם עם לב ענק, מנהיג צעיר, חכם וכריזמטי שפועל ללא לאות למען הציבור. בטוחני כי רמלה בהנהגתו שהם תתפח ותשגשג בכל התחומים. בעוד כחודשיים וחצי רמלאים הולכים לזכות בראש עיר שיעבוד בשבילם. חבר יקר, מאמין בך וסומך עליך”!

הראל שהם, המועמד לראשות העיר: “ממשיכים ביחד! שמחים לבשר לציבור שהשותפות נמשכת. גם בבחירות הקרובות, משה שטה יהיה מספר 2 ברשימה שלנו למועצת העיר. משה, חבר מועצת העיר, דובר תמרצ’- פורום חברי המועצות יוצאי אתיופיה, מנהל פרוייקטים חברתיים ובעברו, מנהל מתנ”ס טבג’ה בעיר הוא הרבה מעבר לשותף פוליטי. חבר נאמן שפיו וליבו שווים. איש ציבור אמיתי. זכות גדולה לתושבי רמלה שבעוד 68 ימים, משה יהיה חלק משמעותי בהנהגת העיר הבאה בראשותי. ברוך הנמצא!”

◼️ לקבוצת החדשות ברמלה לחצו כאן

צילום: יחצ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן