news08.net/ads.txt

ביבס לרוה”מ: מתווה הצהרונים לא נותן מענה לרבים מילדי ישראל

ביבס

בתגובה למתווה האוצר להפעלת הצהרונים שלח יו”ר השלטון המקומי חיים ביבס היום, (ד’) מכתב לראש הממשלה לקראת חזרת גני הילדים לפעילות בשבוע הבא, מתח ביקורת חריפה על מתווה הצהרונים שלא נותן מענה לכל ילדי הגנים.

ב -117 יישובים המשתייכים למעמד סוציו אקונומי 6-10 בהם 40% מילדי הגנים אין כל השתתפות של המדינה בפתרון הצהרונים. ביבס כתב במכתבו כי “מציאת פיתרון משמעותי עד שעות אחר הצהריים היא כורח המציאות. במודל הקיים ההורים לא יוכלו לחזור למקומות העבודה”. המכתב נשלח על רקע פניות השלטון המקומי לשרי הממשלה בדרישה למצוא מענה מתאים לכלל תושבי ישראל הורי ילדי הגנים.

ביבס: “מתווה הצהרונים שפרסם האוצר הוא תפאורה יפה למציאות עגומה:לפי המתווה – מי שישלם את המחיר הם ההורים. האוצר צריך להתכנס כבר הלילה כדי לגבש תשובה לשאלות ההורים שיגיעו: למה להם לא עוזרים. הרשויות כמו תמיד יעשו את כל מה שנדרש כדי לחזור לשגרה, ואנו, יחד עם ההורים ברשויות שנפגעות מהמתווה ממתינים לפתרון”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן