news08.net/ads.txt

ביג סליפר חדרי שינה ומזרנים

על הנוחות שלנו אנחנו לא מתפשרים, בעיקר כשמדובר בנקודת המפלט האישית והחמימה שלנו – הבית. אחד החדרים התורמים לאווירה הנעימה והאינטימית בבית, ושאנחנו מסוגלים לחלום עליו גם באמצע היום, הוא חדר השינה. עם השנים חדר השינה הפך לחדר בעל שלל סגנונות ועיצובים, כפי שתוכלו למצוא אצלנו בביג סליפר

(צילום: PIXABAY)

נקודת התרעננות

אחרי יום עבודה ארוך, או יום לימודים מאתגר, כולנו מחכים לרגע בו ניכנס אל הבית שלנו וניכנס אל חדר השינה, נתכרבל במיטה, נחטוף תנומה קלה ונצבור כוחות לקראת המשך היום. פעילות השינה אולי נתפסת אצל חלקנו כבזבוז זמן וכפינוק, אך למעשה הקפדה על שינה איכותית נקשרת לבריאות הנפש והגוף והכרחית לשמירה על תפקוד מיטיבי של המוח שלנו בשעות הערות.

בין אם אנחנו אוהבים לישון רק כדי להתפנק ובין אם באמת מתכוונים להתרענן ולצבור כוחות, אין ספק כי חדרי השינה נמצאים בין החדרים המרכזיים בבית, האחראיים על האווירה האינטימית והנעימה בו. כך ניתן למצוא כיום מגוון חדרי שינה מעוצבים ומסוגננים, שנועדו להתאים לכל אחד ואחד את האווירה והנוחות המתאימים ביותר עבורו.

כיצד מתרעננים? מיטות ומזרנים!

כשמדברים על חדרי שינה ורעננות, קשה להתעלם מפריטי הריהוט המרכזיים, המהווים את עיקר חדר השינה, הלא הם המיטות והמזרנים. את המיטות והמזרנים אנחנו לרוב לא מחליפים בתדירות גבוהה, אלא אחת לכמה שנים ולכן, חשוב להקדיש תשומת לב מתאימה לבחירת המיטות והמזרנים בחדר השינה שלכם.

בחירת מיטות מעץ מלא, MDF, או מיטות מתכת, צריכה להתבצע בהתאם לגודל החדר ולמתכוונים לישון בה. כך לדוגמה, בחירת מיטות זוגיות, או מיטות יהודיות תהיה שונה הן מבחינת הגודל והן מבחינת המזרנים המתאימים לעומת בחירת מיטות נוער.

לאחר בחירת המיטה, חשוב להתאים לה מזרנים מתאימים, תוך התחשבות בשני פרמטרים עיקריים – נוחות ובריאות. כיום, ניתן למצוא מגוון סוגי מזרנים של חברות שונות דוגמת מזרני קינג דיוויד, או מזרוני סימונס ומגוון סוגי מזרנים – אורתופדיים, קפיצים, לטקס, ויסקו ועוד.

עיצוב חדר השינה החלומי

מיטות ומזרנים מהווים אמנם את פריטי הריהוט העיקריים של חדר השינה שלנו, אך למעשה, כדי להגיע לחדר שינה חלומי, כדאי להקפיד על פריטים נוספים. כך לדוגמה, חלונות גדולים המכניסים אור טבעי לחדר, או גופי תאורה מיוחדים ומסוגננים, יכולים להשפיע על פלאים על מראה חדר השינה ויצירת האווירה המתאימה בה אתם מעוניינים.

כדי להשלים את המראה המעוצב והמסוגנן על פי טעמכם האישי, תוכלו להוסיף לחדר השינה מוצרי טקסטיל ופריטי נוי שונים, כך שישתלבו היטב ובצורה הרמונית עם קו העיצוב הכללי של חדר השינה שלכם.

ביג סליפר – המקום הנכון לחדר השינה

אצלנו בביג סליפר תוכלו למצוא מגוון חדרי שינה מעוצבים בטעמים וסגנונות מיוחדים ומודרניים, אשר יכולים להתאים לכל אחד ואחד. שנות הוותק הרבות שצברנו, בשילוב המחירים הזולים, הופכים את ביג סליפר למקום המושלם לבחירת חדר השינה שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן