ביה”ח הציבורי אסותא אשדוד מוקיר תודה לעובדיו המשרתים במילואים

הכינוסנו התקיים במועדון יולדות של ביה”ח “מטרים ספורים מחדרי הלידה באים חיים חדשים לעולם – אותם חיים שהם מבקשים למנוע – ואתם פועלים להבטיח”

אירוע הוקרה למעל 100 משרתי מילואים עובדי בית החולים הציבורי אסותא – דווקא צמוד למחלקת היולדות.

מנכ”ל ביה”ח אל”מ’ במיל’ ד”ר ברנבוים: “הם פועלים ומבקשים להרוג ולרצוח – אתם מבטיחים שנחייה וננצח”

בביה”ח הציבורי אסותא אשדוד התקיים אירוע הוקרה למעל 100 מעובדי ועובדות ביה”ח ששרתו ומשרתים במערך המילואים במלחמת “חרבות ברזל”.

מנכ”ל ביה”ח ציין בדבריו כי אחת הנגזרות של המלחמה היא ההחלטה על הקמת מחלקת שיקום מהמתקדמות בישראל בביה”ח. עוד ציין ד”ר ברנבוים, שלא ניתן להתעלם מהעובדה שהתכנסנו במועדון יולדות של ביה”ח “מטרים ספורים מחדרי הלידה באים חיים חדשים לעולם – אותם חיים שהם מבקשים למנוע – ואתם פועלים להבטיח”.

באירוע נשאה דברים ד”ר ריי ביטון ששכלה את גיסה, אל”מ רועי לוי מפקד היחידה הרב ממדית ביום תחילת המלחמה “למרות הטרגדיה המשפחתית החלטתי להתגייס ימים בודדים לאחר האסון המשפחתי ולהצטרף ללחימה בחאן יונס כרופאה בגדוד צנחנים, מתוך הבנה שכולנו צריכים לתת את חלקנו למאמץ המלחמתי, כל אחד על פי יכולותיו. אין לנו ארץ אחרת”

◼️ לקבוצת חדשות אשדוד בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות אסותא אשדוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן