news08.net/ads.txt

ביוזמתה של ד”ר רוני באום: מפגשי בוקר יתקיימו במועדון הגמלאים של חוויות שוויץ החדשה

פניה שנעשתה על ידי גמלאית תושבת העיר, אל חברת המועצה ומחזיקת תיק אזרחים ותיקים, ד”ר רוני באום, נושאת פרי: החל מהבוקר (רביעי) תתקיים בחוויות שוויץ החדשה סדרת הרצאות מעשירות, במסגרת מפגשים שיתקיימו מידי יום רביעי בשעה 8:30.

ב”קפה חוויה” ייהנו הגמלאים מקפה של בוקר, הרצאה מרתקת בנושאים מגוונים לרבות בריאות, זוגיות, העצמה, ניהול זמן, תרבויות, יחסים משפחתיים בין-דוריים ועוד ולאחר מכן מפעילות חברתית. ההרצאה הפותחת את הסדרה בנושא האישה האפריקאית וחיי משפחתה תועבר על ידי העיתונאי המוערך רונן דמארי.

בתוכן ההרצאה: הכוח הנשי ביבשת השחורה – כיצד יכולה אשה לסחוב על הגב תינוק אותה היא מניקה עד גיל שלוש, להרים על הראש עשרות קילוגרמים של תוצרת חקלאית אותם היא מנסה למכור ולהשלים עם העובדה שעליה לחלוק את בעלה עם נשים נוספות? דמארי מספר בצורה מופלאה אודות כוח הסבל של מיליוני נשים החיות מציאות לא פשוטה ועל כאלו שמצאו את הדרך לחיות חיי עושר ורווחה כלכלית.

חוויות מאפריקה שהפכו להרצאות מרתקות. העיתונאי רונן דמארי וחברות
חוויות מאפריקה שהפכו להרצאות מרתקות. העיתונאי רונן דמארי וחברות

“לא מדובר בהרצאות העוסקות רק בפילים וג’ירפות על רקע נופים מרהיבים, אלא במחקר אתנוגרפי ודגש על תרבות וחיי היום יום במדינות אלו”, אמר דמארי ל”רחובות היום”, “האנקדוטות יוצאות הדופן אליהן נחשפתי במהלך מאות שיחות עם מקומיים הן בכפרים והן בערים הגדולות, והניגודיות אותה אני מציג תוך שילוב אירועים אקטואליים בישראל יוצרות עניין רב בקרב השומעים”.

ד”ר רוני באום סיפרה כי: “הרעיון להקים בוקר חווייתי עבור גמלאים נוצר מפניית הגמלאים עצמם, המחפשים פתרונות יצירתיים להעביר באופן חווייתי ומעשיר את השעות הפנויות בבוקר וזה המקום להודות למירב אהרון, מנהלת מתנ”ס חוויות שוויץ החדשה ולצוותה על פתיחת ‘קפה חוויה’ ועל עשייה מבורכת הנעשית לאורך כל השנה”.

קפה חוויה – חוויות שוויץ החדשה, רחוב קרוננברג 1. העלות: 30 ש”ח למפגש בודד או 100 ש”ח למנוי חודשי.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן